vineri, 6 septembrie 2024

O cultură sănătoasă ce respectă libertatea celorlalți

 


In timpul unui zbor de 10 ore din Coreea de Sud spre Statele Unite o mama a distribuit la peste 60 de pasageri cate un plic. Acest plic continea niste caramele si o pereche de dopuri pt urechi ca' un fel de scuze in cazul in care copilasul de numai 4 luni ar plange in timpul zborului.

Plicul continea si un mesaj care spunea asa:
Buna,sunt Jun Woo,am 4 luni si astazi plec in America cu mama si bunica. Sunt un pic agitat si speriat pt ca' acesta este primul meu zbor din viata mea si este normal sa imi provoace tulburari. Voi incerca sa raman cat pot de calm dar cum sunt atat de mic si zgomotele ma sperie foarte tare ,nu pot promite nimic. Va rog sa folositi dopurile de urechi daca vocea mea devine prea enervanta . Calatorie frumoasa . Multumesc
🙏
O cultura sanatoasa ce respecta libertatea celorlalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.