joi, 26 octombrie 2023

Nu știam că vine toamna...

 Nu știam că vine toamna...


M-am trezit căutându-mi pașii dincolo de o tăcere,
Rămăseseră-n duminici răstignite-n vârf de nuc
Și-am simțit povara clipei cum apasă cu durere
Peste aripi obosite, ce în depărtări se duc.

Nu știam că vine toamna când ți-am scris povești pe frunze,
Nici că ele-or fi strivite de piciorul trecător...
Ce fierbinte este stropul ce mi s-a prelins pe buze!
Nu i-ai auzit suspinul... Erai simplu călător.

Mi-am întins brațul spre ramuri dezgolite de cuvinte,
Le-am trăit singurătatea până-n măduva din os
Și-ascultam tăcută glasul vântului pierdut prin cvinte,
Îngânat de cântul ploii, ce se scurge-n râuri jos.

Mi-am dorit să plângă norii să îmi potolească setea,
Însă flacăra din boltă lasă-n urmă numai jar
Și când arșița nătângă dorului i-a pus pecetea,
Orologiu-și cheamă clipa și-o oprește-n calendar.

Eu m-am exilat în gânduri și-am trezit deșertu-n mine,
Nu am casă, nu am masă, mă hrănesc cu insomnii...
Mișcătoarele nisipuri înghit drumu-ntre suspine,
Când o oază de speranță mai așteaptă să îmi vii.

Rodica Ochiș 
25 octombrie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.