marți, 24 octombrie 2023

Am cam "văzut tot"!

 Mulți au murit, iar cei care sunt încă aici sunt numiți ""bătrâni. ""

Ne-am născut în anii 40-50-60.
Am crescut în anii 50-60-70.
Am studiat în anii 60-70-80.
Am fost împreună în anii 70 80 90.
Ne-am căsătorit sau nu, și am descoperit lumea în anii 70-80-90.
Aventură în anii 80 - 90.
Ne stabilizăm în anii 2000.
Am devenit mai înțelepți în anii 2010.
Și mergem ferm în 2020 și mai departe.
Se pare că am trecut prin opt decenii diferite...
DOUĂ secole diferite...
DOUĂ milenii diferite...
Am trecut de la telefon la operator pentru apeluri la distanță, cabine, la apeluri video oriunde în lume.
Ne-am mutat de la diapozitive la YouTube, viniluri la muzică online, scrisori scrise de mână la e-mail și WhatsApp.
Meciuri live la radio, televizor alb-negru, televizor color, apoi HD 3D.
Am fost la magazinul video și acum ne uităm la Netflix.
Am cunoscut primele computere, carduri perforate, discuri și acum avem gigabytes și megabytes pe smartphone-urile noastre.
Am purtat pantaloni scurți pe parcursul copilăriei, apoi pantaloni, ph pats sau fuste mini, oxfords, Clark, eșarfe palestiniene, salopete și blugi albaștri.
Am evitat paralizia copilăriei, meningita, poliomielita, tuberculoza, gripa porcină și acum COVID-19.
Am făcut patinaj pe role, patinaj pe role, tricicletă, bicicletă, motoretă, benzină sau diesel și acum conducem hibrizi sau electric.
Ne-am jucat cu cei mici
Pentru cai și dame, pentru urși și mingi, până la 1000 de granițe și pentru monopoly, acum există candy crush pe smartphone-urile noastre
Și citim... multe
Și religia colegilor noștri de școală nu a fost un subiect..
Obișnuiam să bem apă de la robinet și limonadă în sticle de sticlă, iar legumele din farfurie erau mereu proaspete, astăzi livrăm mese
Da, am trecut prin multe, dar ce viață frumoasă am avut!
Ne-ar putea descrie ca fiind „exanuale”; oameni născuți în această lume a anilor 50, care au avut o copilărie analogică și vieți digitale de adulți.
Ar trebui să adauge revoluția biologică la care am fost martori. În 1960, biologia era foarte descriptivă. Am asistat la apariția Biologiei Moleculare: au fost descoperite moleculele Vieții: ADN, ARN etc. Când vezi tot ce a ieșit din ea: terapia genetică, printuri genetice etc progresul este considerabil.
Am cam "văzut tot"!
Generația noastră a trăit și a asistat literalmente la mai mult decât orice alt aspect al vieții.
Aceasta este generația noastră care s-a adaptat literalmente la "SCHIMBARE"
Un mare felicitări tuturor membrilor unei generații foarte speciale, care va fi UNIC.. »
Inspirat pe scară largă de autor necunoscut
Woodstock 1969

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.