sâmbătă, 15 iunie 2024

JOHNNY RĂDUCANU sau *Mr. Jazz de România* despre manele și maneliști:

 


"Ăștia [neo-maneliştii] habar n-au sa cânte manele. Iar romancele alea care dau din buric [...] sunt mai rău ca niște curve. Nici măcar nu dansează în ritmul muzicii.
Textele le fac vulgare, ce-i oftatul ăla de doi bani, gen aoleeeu mamă?; iar ei sunt niste mediocri și dacă se cred grozavi, le dau eu, Johnny Raducanu, lecții de manele. Nu pe vorbe. Mă trag de la Dunăre unde s-a vorbit turcește și știu ce sunt alea. Manele adevarate am cântat și eu. Merită să fie înjurați pentru mutilarea folclorului românesc.

Oricum, folclorul romanesc n-o sa-l miste nimeni si nimic. [...] Ăștia mutilează tot. Unde s-au pomenit manele cu chitară bas și cu baterii. Îi fac de căcat pe toți. Că ei nu au curajul să se lege de mine. Și eu sunt tigan. [...] Manelele sunt frumoase, cu condiția să le dai valoare artistică. Ele sunt o specie înrudita cu hora noastra românească. Și Romica Puceanu a cantat manele, dar o făcea ca lumea. Deținea arta sunetelor, avea feeling, spunea ceva. Ăștia nu spun nimic. Sunt de o vulgaritate rară. [...] Asta e o molimă. Iar poporul român e contaminat."
(via Florin Dobre) RESPECT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.