sâmbătă, 11 iulie 2020

Mioara și Thury Șrefan, 40 de ani de prietenie și colaborare artistică



Dragii mei, am plăcerea să vă prezint un cuplu de aur al scenei românești, Thury Ștefan și Mioara, prietenii mei de peste 40 de ani, din vremea când, în programele artistice naționale și internaționale evoluam împreună, dar și ale teatrelor bucureștene, în celebrele baruri de noapte din București, Athenee Palace, Atlantic Bar, Continental, Melody, emisiuni tv, spectacole cu public, etc, ei cântau și dansau, eu doar cântam, alături de marile voci ale muzicii ușoare, Aura Urziceanu, Aurelian Andreescu, Doina Badea, Cornel Fugaru, trupa Sincron, Gil Dobrică, Mirabela Dauer și mulți alții.
Ștefan Thury, pe lângă dans și muzică, sculptează, crează minuni în metal, metaloplastie. În urmă cu câțiva ani, le-am făcut o vizită, la Câmpulung Muscel. Mi-au acordat un interviu, pentru emisiunea mea tv., Treptele succesul, care s-a bucurat de mult succes. Vă prezint câteva din lucrările maestrului Ștefan Thury.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.