joi, 4 iunie 2015

Mulţumiri, recunoştinţă, medicilor profesionişti, elita Spitalului Judeţean de Urgenţă - Piteşti

Un an de zile, pradă dezechilibrului provocat de stres, prea multă tristeţe, gânduri negre, disperarea în care am trăit, toate neajunsurile, pe care nu am reuşit să le gestionez, m-au prăbuşit. Am văzut moartea cu ochii, pentru a treia oară. Dar TU, Doamne Dumnezeul meu, cu MILA TA, m-ai trimis printre oameni care m-au înconjurat cu grijă, profesionalismul de care au dat dovadă salvându-mi viaţa, redându-mi sănătatea.   
      Mulţumesc, dle Prof. Dr. DAN MANU - Director Medicină legală - Argeş.
http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2012/03/prof-dr-dan-manu-director-iml-arges-cu.html

                           Mulţumesc, cu deosebit respect, recunoştinţă şi preţuire


medic primar -chirurgie vasculară, dr. CHIVU GHEORGHE-CLAUDIU
medic primar - chirurgie vasculară, dr. SÂRBOIU FELIX  
http://www.jurnaluldearges.ro/index.php/actualitate-2/6542-chirurgii-cardiovasculari-de-la-judeean-vor-dotarea-unitii-cu-angiograf 

                                  medic primar - angiograf, dr. UŞURELU CĂTĂLIN 

http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=63090&Itemid=375

                    medic primar - diabetolog, dr. TUŢESCU ADRIANA - CARMEN
                                       medic de familie, dr. INOVAN BRÂNDUŞA 

                                   medic primar - diabetolog, dr. SIMION EMILIA


Dumnezeu să vă dea sănătate, să aveţi parte de multe şi mari realizări, împliniri, Dumnezeu să vă ajute, aşa cum domniile voastre m-aţi ajutat, prin grija, responsabilitatea de care aţi dat dovadă. Vă iubesc, şi vă port recunoştinţă veşnică.  
Cu stimă, Elena Toma 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.