joi, 4 iunie 2015

Dr. Uşurelu Cătălin, Piteşti : Am venit cu toate de-acasă !


Viaţa e rotundă, tot spun, şi timpul, trăirile mă conving că nu mă înşel. Povestea e simpă, ca " bună ziua " ! În urmă cu un an, prăbuşită din cauza stresului bine încorsetat în frumuseţe de diabet, luam calea durerii, la sfatul medicului. Exact în zilele în care Spitalul Judeţean de Urgenţă - Piteşti era, în sfârşit, dotat cu angiograf, eu a trebuit să plec la Bucureşti pentru a face analizele angiograf la Spitalul Universitar. De ce aşa ? Simplu. Aparatul din Piteşti nu era încă instalat. Bafta mea, ca de obicei. Râsu' plânsu'.

Răsfoind, ulterior, presa locală, citesc un articol despre marele eveniment din lumea medicală argeşeană. http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=63090&Itemid=375  

Atenţia mi-a fost atrasă de privirile albastre ale tânărului medic Uşurelu Cătălin, Laboratorul Angiografie Piteşti. Parcurgând articolul scris de un coleg din presa locală, citesc şi comentariile, firesc. :) Un " Pacient ", spirit ludic, cu sarcasm, îşi varsă spuma : 
"Scris de Pacient, in 06-11-2014 08:47
Deabia a început treaba,și doctorul,deja are lanț de aur la gît."

La vremea la care am citit, amuzată, nu bănuiam că ceasul rău mă va aduce şi pe mine în Laboratorul Angiograf, chiar în faţa tânărului medic cu lanţul de aur la gât.

Azi, conform convenţiei de a veni la spital întru supravegherea evoluţiei problemelor de sănătate aduse la normalitate, dl. dr. Sârboiu Felix mi-a schimbat pansamentul la piciorul stâng, în lupta pentru salvarea celor două degete buclucaşe care, taman când să fie retezate, negre ciuture fiind, iaca s-au albit şi medicii m-au externat.

Pentru a preveni alte complicaţii, a cerut o întrevedere şi cu dl. dr. Uşurelu Cătălin, despre care am scris la pagina : http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2015/06/multumiri-recunostinta-medicilor.html  
Amabil, dl. dr. Uşurelu ne-a primit cu obişnuita-i jovialitate. Înseninându-mi clipa cu zâmbetu-i larg, bonom, n-am rezistat să nu-i semnalez apariţia comentariului unui Pacient publicat în presa locală, anul trecut.

- Am venit cu toate de-acasă, inclusiv lanţul de aur, pe care-l am cu mult înainte de a deschide Laboratorul Angiograf, spune domnia sa.

Eh ! Acu', având dovada că aparenţele înşeală, voi publica şi eu răspunsul domniei sale exact pe pagina cu pricina. Dacă va fi validat, vom vedea. Mi-ar plăcea să pot afla cine-i autorul comentariului. Ar fi cazul să-şi ceară scuze pentru fumigena aruncată, numai aşa, pentru a păta imaginea unui tânăr şi talentat medic  pe care l-am cunoscut, personal, şi de a cărui amabilitate şi profesionalism m-am bucurat.
Elena Toma 

P.S 1 
  Mulţumesc, dle Prof. Dr. DAN MANU - Director Medicină legală - Argeş.

http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2012/03/prof-dr-dan-manu-director-iml-arges-cu.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.