sâmbătă, 18 noiembrie 2023

Știați că atacurile de cord și apa merg mână în mână?

 Câți oameni cunoașteți care spun:

Nu vreau să beau apă înainte de culcare pentru că va trebui să mă trezesc noaptea...?
Nu stiam asta !
L-am întrebat pe medicul meu de ce oamenii fac pipi mult noaptea. Doctorul mi-a răspuns: că gravitația cardiacă reține apa adânc în corp și când este în poziție verticală picioarele se umflă. Când te întinzi, corpul tău inferior (picioarele etc.) este la înălțimea rinichilor, iar atunci rinichii elimină apa pentru că este mai ușor.
Știam că este nevoie de puțină apă pentru a ajuta la eliminarea toxinelor din organism. Ceea ce nu știam este că apa de băut la un anumit moment își maximizează eficacitatea în organism, iar momentul potrivit pentru a o bea este:
2 pahare de apă după trezire; ajută la activarea organelor interne.
1 pahar cu apa cu 30 de minute inainte de masa, ajuta digestia.
1 pahar cu apa inainte de a face baie, ajuta la scaderea tensiunii arteriale.
1 pahar cu apa inainte de culcare, previne accidentele vasculare cerebrale sau atacurile de cord.
Pot adăuga și asta: medicul meu mi-a spus că apa de dormit va preveni și crampele la picioare.
Mușchii picioarelor caută hidratare și astfel crampele te trezesc.
Un cardiolog a spus că împărtășește asta cu cei dragi, multe vieți pot și vor fi salvate.
Toate reacţiile:
10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.