joi, 20 iulie 2023

Adrian Păunescu - OMAGIU

Adrian Păunescu a fost critic literar, eseist, director de reviste, poet, publicist, textier, scriitor, traducător și politician român.
Abia acum Rănit la piept de crivăţul câinesc, Ce-mi bandajează rănile cu luna, Abia acum încep să te iubesc Când simt că te-am pierdut pe totdeauna. Şi rănile mereu mă vor durea,//////// Slăvind întâmpinarea ta târzie Şi-abia acum îţi spun „iubita mea”, Când nici nu-ţi ştiu adresa spre a-ţi scrie. Deodată, apa lumii te-a-nghiţit,////////// Deodată, am rămas rănit de crivăţ, Gesticulând spre minus infinit Şi construind delicte împotrivă-ţi.///////// Atunci când totul se-ntâmpla firesc Ne-mpotriveam ca soarele şi luna, Şi-abia acum încep să te iubesc Când simt că te-am pierdut pe totdeauna.//////// Deodată, ce spun eu şi ce spui tu Sunt două îngheţate limbi străine Şi la hotarul dintre da şi nu Un martor mut mi-ar tot vorbi de tïne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.