duminică, 10 iunie 2018

Marcel Morărescu : ”O ETERNĂ FEMEIE''

Da.Foarte frumoasă seară,iar ELENA TOMA ne-a încântat cu romanţele cântate de ea dar şi versurile minunate compuse cu har şi mult rafinament.''ŞI CU CÂT MĂ DUCE GÂNDUL''...da găndul este o comoară a omului care are posibilitatea de a aduce-instant,de a revedea cu ochii minţii can'tr-un film...episoade plăcute de anumite persoane dragi nouă.
Ca SUBOFIŢER DE MUZICĂ MILITARĂ dar şi ŞEF DE ORCHESTRĂ,ARANJOR şi DIRIJOR al CLUBULUI MILITAR ''GLORIA''din TÂRGOVIŞTE,îmi aduc aminte cum prin anii '70-80 a apărut la ESTRADA NOASTRĂ o fătucă...frumoasă ca o păpuşică...subţirică ca o trestie de zahăr,iar colegii mei au lăsat tromboanele la pământ când au văzut-o.Era atât de frumoasă că toţi eram în limbă după ea şi frumuseţea ei,dar eram atât de curioşi să-i auzim şi vocea...''ciripitul''ei,care într-un final ne-a lăsat pe toţi cu gura căscată.Sigur că eram pe CAII MARI cu estrada noastră la vremea aceia şi alături de NUŢI TOMA au mai apărut câţiva tot aşa cu voci minunate precum;...ELENA MIHĂIESCU,TOMA BĂLEANU,VIOREL FAUR,NICOLAIE JIDVEANU,şi mulţi,mulţi,alţi făceau onoare estradei noastre militare.Aseară la CASA ROMANŢEI,cu ocazia lansării unor volume de poezii,am avut fericita ocazie ca după 30-40 de ani să re-întâlnesc doi dintre cei care atunci în anii aceia...cu vocea şi talentul lor au onorat estrada noastră militară.''Eroi'' întâlnirii şi revederii noastre cu aduceri aminte şi mare bucurie au fost evident NUŢI TOMA şi...TOMIŢĂ BĂLEANU.Eu fiind singurul COMPOZITOR DE ROMANŢE din TÂRGOVIŞTE şi judeţul DÂMBOVIŢA,am hotărât spre ai încredinţa bunei mele prietene NUŢI TOMA,două romanţe la SECŢIUNEA''CREAŢIE''în PRIMĂ AUDIŢIE,intitulate;... ''O ETERNĂ FEMEIE'' şi...''S-A STINS PE CER O STEA'',romanţe pe care să le cânte în cadrul FESTIVALULUI-CONCURS''CRIZANTEMA DE AUR'' Mult succes prietena mea NUŢI TOMA,să scoţi...''la lumină'' frumuseţea acestor două romanţe,şi să ne mai încânţi cu vocea ta superbă aşa cum o făceai cu 30-40 de ani în urmă.Îţi doresc sănătate,putere de muncă,şi să ne auzim şi vedem...CU SUCCES cu UN PREMIU la CRIZANTEMA DE AUR.Cu stimă şi respect prietenesc MARCEL MORĂRESCU.
şi...''S-A STINS PE CER O STEA'',romanţe pe care să le cânte în cadrul FESTIVALULUI-CONCURS''CRIZANTEMA DE AUR'' Mult succes prietena mea NUŢI TOMA,să scoţi...''la lumină'' frumuseţea acestor două romanţe,şi să ne mai încânţi cu vocea ta superbă aşa cum o făceai cu 30-40 de ani în urmă.Îţi doresc sănătate,putere de muncă,şi să ne auzim şi vedem...CU SUCCES cu UN PREMIU la CRIZANTEMA DE AUR.Cu stimă şi respect prietenesc MARCEL MORĂRESCU.

sâmbătă, 9 iunie 2018 

AMINTIRI... La Casa romanței, Târgoviște, 2018

https://elenatomaxxl.blogspot.com/2018/06/amintiri-la-casa-romantei.html

Un comentariu:

  1. Dragă NUŢI.Cu respectul ce ţi-l port te rog corectează puţin la finalul comentariului meu de aici că poate din o mică neatenţie ai repetat pentru a doua oară ultima parte adică ai reluat(când nu mai trebuia) acest pasaj; şi...''S-A STINS PE CER O STEA'',romanţe să le cânte în cadrul FESTIVALULUI-CONCURS ''CRIZANTEMA DE AUR''.Mult succes prietena mea NUŢI TOMA,să scoţi...''la lumină'' etc...etc...etc...etc...etc...DECI ŞTERGE ACEST PASAJ CĂ L-AI MAI SCRIS ODATĂ MAI SUS.Marcel.

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.