sâmbătă, 23 iunie 2018

Anișoara Ștefan, prietena mea dragă, nu te voi uita !

Anișoara mea dragă ! Azi, 23 iunie, ziua ta de naștere. Am aflat exact anul trecut când te-am văzut, pentru ultima oară,  în viață. Suferindă, sprijinită pe cadrul metalic, mi-ai servit ultima cafea, zâmbind. Mi-ai dat vestea, ca un fulger. Încremenită pe scaun, am plâns ore în șir,  sperând într-o minune. Peste o lună, 24 iulie, se împlinește anul de la plecarea ta spre cele veșnice. Nici acum, nu mă pot obișnui cu gândul. Cuvintele sunt de prisos. Odihnă veșnică, fie-ți țărâna ușoară !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.