duminică, 30 aprilie 2023

O dimineață ALTFEL

Am început să stau mai bine cu mine, aici, în lumea mea proiectată între povești, de-o parte și de alta unui drum larg și însorit. Uneori mă mai opresc să stau de vorbă cu câte un copac, o pasăre, o floare. Avem un limbaj comun, numai de noi cunoscut. 😍 Alteori merg așa, singură, fără să văd și să aud, cutreerată doar de câte un gând fugar, câte o rază de inspirație, câte un cuvânt, câte o imagine. În această altfel dimineață am admirat cerul îngânând cântecul păsărilor îndrăznețe lin așezate în cuibarul ascuns între crengile îmbrăcate în verdele crud primăvăratic, la fereastra mea, și simt cum din pământ se ridică așa, ca un abur fin, o mare caldă de iubire. O vezi cuibărită, draga pasăre a dimineții ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.