marți, 7 iunie 2022

BREAKING NEWS - FESTIN XXL, LA PALATUL CULTURII MELE 🙂

Azi, am petrecut clipe minunate. Exact când pendulam din colț în colț, tristă, neîmpăcată, pentru că nu prea mai aveam hrană pentru pisicuțe, bunul Dumnezeu a trimis un înger să ne bucure. Astfel, suflețelele prințeselor pelerine la fereastra Palatului Culturii Mele au primit în dar un pachet plic cu plicuțele cu hrană umedă și uscată.
Mulțumim dragă și scumpă prietenă, Manac Badica Neli, laureată a mai multor ediții Trofeul Univers Românesc XXL, secțiunea Literatură, mămică adoptivă, care, după plimbarea printre maci nu ne-a uitat și ne-a trimis pachet cu bunătăți, știind că nu am alte posibilități pentru hrana pisicuțelor. Le pot asigura apă proaspătă, dragostea și grija mea. Motănelul Petruș șchiopătează, nu mai poate folosi lăbuța dreaptă, dar a păpat hrană umedă. Nicole și Denis, după ce și-au astâmpărat foamea, setea, s-au cuibărit în iarbă, să le tihnească masa copioasă. 🙂 . NU UITAȚI: DIN 15 AUGUST ÎNCEP ÎNSCRIERILE LA CONCURSUL INTERNAȚIONAL MISS LIZZI ȘI PRIETENII, ediția a III-a, 2022. Poezie, proză scurtă, despre animalul, pasărea iubită, desen creion sau pictură, după chipul și asemănarea animalului, a păsării iubite, Voi afișa REGULAMENTUL, pe 15 august. Mult succes, participanților.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.