marți, 7 decembrie 2021

Marin Sorescu (29 februarie 1936 - 8 decembrie 1996) JOC

Marin Sorescu (29 februarie 1936 - 8 decembrie 1996) JOC „Hai să credem tot ce spunem E un joc foarte frumos, Tu-mi spui „te iubesc” Și eu mă bucur copilărește De parcă mi-ai dărui Un cuțit cu prăsele de os. Să-mi spui curat Tot ce judeci tu Despre vecini, despre univers Sau să nu-mi spui nimic Și gândurile mele Să deie din cap c-așa e.”------- Marin Sorescu, în „Singur printre poeți”. În „Joc” identificăm un discurs ludic, cu un lirism tandru, într-un spațiu proxim sau proiectat în tot universul, configurat în cuvinte ce reverberează în gând, cu izvoare în inimă și-n conștiință.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.