vineri, 6 august 2021

Mulțumiri, prețuire și recunoștință, Asociației Română de Tineret Muntenia, Pitești

 



Copleșită de prezența participanților la Gala de Premiere Trofeul Univers Românesc XXL, ed. a II_a... trezită parcă din vis, îmi îndrept privirile spre Valentin Uruc, vechi și bun prieten și colaborator, prezent, implicat în evenimentele organizate de-a lungul anilor în Pitești, alături de Asociația Cultul eroilor, Asociația Corul veteranilor.
Timid, chiar mai timid, ca niciodată... se apropie de mine și cu zâmbetul pe buze îmi înmânează o medalie și un Brevet, din partea Asociației Română de tineret, al cărei Președinte am aflat că este.



Dragă Valentin Uruc, este pentru prima oară când, din partea piteștenilor, primesc și eu gest de apreciere pentru eforturile depuse în slujba promovării frumuseții spirituale, la nivel național și internațional, așa cum de ani și ani , împreună, am trudit.
Mulțumesc și d-lui Ionel Radu, Vicepreședinte Asociația Română de Tineret pentru prezența alături de noi, la Gala de Premiere și, în mod special, pentru frumoasele fotografii realizate.





Diplomă pentru 45 de ani în slujba cântecului partiotic și ostășesc am primit și din partea dlui Vasile Mandu - coordonator Asociația Corul veteranilor Mihai Viteazul din Pitești, de asemenea vechi prieten și colaborator, printre fondatorii Clubului pensionarilor, filiala Pitești, 2001 - A trecut o viață...
Cu prețuire, admirație și respect, Elena Toma
Dragii mei tineri frumoși, Dumnezeu să vă dea sănătate și, cu sufletul împăcat, vă mulțumesc pentru implicare.
Cu prețuire, admirație și respect, Elena Toma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.