duminică, 9 mai 2021

VEDETELE ZILEI, la Palatul Culturii Mele 🙂


VEDETELE ZILEI, la Palatul Culturii Mele 🙂
Am petrecut momente de reală desfătare, cu mult răsfăț, alint, drăgălășenie. M-a vizitat ” Voinicel ” , mai noul meu iubițel, un superb Bichon havanez, suflețel adoptat de familia prietenă a dragei mele Cristina Dumitru, nășica pisicuței Miss Lizzi. Doamne, ce ne-am mai drăgostit, ce ne-am pupat, îmbrățișat, ca la sărbătoare 🙂 Plin de neastâmpăr, se zbătea în îmbrățișarea mea, neștiind ce-l aștepta: cel de-al patrulea vaccin 🙂 Proaspăt îmbăiat, corconit, iubit, primenit, era așteptat de doctor, la un nou control și vaccinul dătător de sănătate. M-am despărțit cu greu de micuțul mei iubit. După plecarea lui, m-am întors la blânduțele mele, pisicuțele maidaneze, pe care le hrănesc, non stop, pe pervazul ferestrei Palatului Culturii Mele, așa, frumos, la înălțimea parterului predispus la violare de domiciliu. 🙂 Deja sunt BUNICĂ.


Sfioasa, pisicuța care a apărut la fereastra mea, după moartea lui Miss Lizzi, v-o amintiți ? Mă lăsa s-o mângâi, a intrat și cameră, parcă în inspecție. Ei, bine, Sfioasa a născut. Nu știu unde și-a lăsat puișorii. Deși-i pregătisem un culcuș primitor, a ales să nască în sălbăticie, independența spunându-și cuvântul, în detrimentul confortului oferit de mine. Iat-o, aici, în seara apariției ei, parcă trimisă să-mi mângâie sufletul îndoliat. Și, culmea, am rămas șocată, în fața izbitoarei asemănări cu Miss Lizzi, cea din îmbrățișarea mea.


Au mai apărut Timiduța, Botoșel, Dulcineea. Mister Negruț apare, dispare, cu zilele. La fel, Chinezu. Timiduța și Dulcineea sunt și ele mămici. Le hrănesc cu multă dragoste. Apă și papa proaspătă au , în permanență. De acolo, de sus, din înălțimi eterne, Miss Lizzi se bucură. În toamnă, voi organiza a doua ediție ”Miss Lizzi și prietenii ” concurs de poezii și povestioare dedicate ființelor necuvântătoare: păsări, animăluțe, tot ce iubiți. 🙂 Așadar, fiți pe fază... 🙂 Să aveți o duminică binecuvântată. Noi vă pupăm, cu drag 🙂

 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.