luni, 12 octombrie 2020

MIRCEA VRĂJITORU.... PRIETENE !

 


O zi tristă... pentru mine ! Am primit un telefon. Vestea a căzut ca un fulger. Dan Nicolau, distins prieten și colaborator, Președintele Juriului primei ediții a Concursului Internațional Satiră și umor 2020 m-a anunțat, cu glasul înăbușit: ”Mircea Vrăjitoru a plecat dintre noi. M-am gândit să-ți spun și ție. Am fost prieteni, am venit împreună la Pitești. Ne leagă amintiri frumoase ”
Rămasă fără grai, cu sufletul înlăcrimat, am răsfoit amintirile care mă leagă pentru totdeauna de Mircea Vrăjitoru. Talentat compozitor de muzică ambientală și nu numai, i-am ascultat, prima oară, compozițiile pe un site al unei cunoștințe comune al cărei nume îmi scapă. Un șoc puternic i-a șters, efectiv, numele din amintirile mele. Plăcându-mi piesele care se pliau parcă pe sufletul meu, l-am contactat. Meritau promovate compozițiile sale și nu numai. Pentru început, l-am prezentat în emisiunile mele, la Radio R România. În 2012, spre surprinderea mea, a participat la prima ediție a Concursului Trofeul Univers Românesc XXL, secțiunea Compoziție. Juriul i-a acordat Trofeul XXL.
Primul TROFEU XXL a fost cîștigat de Mircea VRăjitoru.
De aici, un pas înainte. La Radio Club XXL, i-am oferit spațiu pentru METRONOM, emisiune radio realizată cu pasiune, dăruire, dedicată renumitului Cornel Chiriac, cel care prezenta METRONOM , la Radio Europa Liberă, în vremea când în România greu pătrudeau melodiile prezentate de acesta în emisiunile sale. Mircea Vrăjitoru avea har. Virtual, i-am explicat cum se realizează emisiunile radio on line. Inteligent, s-a acomodat și într-un timp scurt vocea lui a invadat eterul. Îi ascultam cu încântare emisiunile care s-au bucurat de mult succes. Din păcate, după numai câteva luni, în plin succes, sănătatea nu i-a mai permis să continuie. Am plâns atunci, aflând că e nevoit să-și întrerupă emisiunile. Vocea lui, modul de prezentare, inteligența, informațiile despre trupele, artiștii prezentați în emisiune l-au făcut să devină cel mai îndrăgit redactor al radio Club XXL România. Eram fericită și mândră ! Riguros, cu pasiune, se dăruia ascultătorilor, fericit să –și prezinte programul muzical.



A sosit și ceasul întâlnirii în realitate. Într-un 10 februarie înghețat, anul 2013, tocmai din Constanța, cu un efort uriaș, m-a onorat cu prezența, invitat de onoare al emisiunii mele ”Treptele succesului” realizată la Curier Tv, Pitești. Însoțit de Dan Nicolau, redactor al revistei La drum, Revista călătorului, pe atunci, și Corina Militaru, altă laureată a Trofeului Univers Românesc XXL, am reușit să realizez , cu fiecare, interviuri de succes, trei filme documentare de 50 minute, în care amintirile lui Mircea Vrăjitoru, legate de cariera militară, se împleteau, fericit, cu muzica, balsam de suflet.
Mircea, prieten minunat ! Îți mulțumesc pentru respectul de care m-am bucurat din partea ta. Mulțumesc pentru frumoasele amintiri care ne –au legat. Dragul meu prieten, suflet minunat... Mircea Vrăjitoru, Dumnezeu să te odihnească în pace. Fie-ți țărâna ușoară. Vei rămâne amintire vie în inima mea. Lacrimi... pentru tine, om frumos !



2 comentarii:

  1. Comentarii
    Costel Avrămescu
    Bunul Dumnezeu să aibă grijă de sufletul lui!
    · Răspunde · 5h
    Cojocaru Mihaela
    pictogramă ecuson
    Dumnezeu să-l odihnească în pace!
    · Răspunde · 5h
    Simona Lepadatu
    Dumnezeu să-l odihnească în pace!
    · Răspunde · 5h
    Marian Preo
    Odihnească-se în pace!
    · Răspunde · 4h
    George Ceausu
    Dumnezeu să-l odihnească în pace!
    · Răspunde · 3h
    Emilia Trandafir
    Dumnezeu să-l odihnească in pace!
    · Răspunde · 3h
    Manac Badica Neli
    Condoleante sincere! Dumnezeu sa-l odihneasca!😥
    · Răspunde · 1h
    Flori Cristea
    Dumnezeu să-l odihnească!
    · Răspunde · 1h
    Delia Staniloiu
    Dumnezeu să-l odihnească, condoleanțe familiei.
    · Răspunde · 1h
    Hara Dana
    Îmi pare rău...
    Dumnezeu să-l odihnească în pace!
    Condoleanțe!
    😪

    RăspundețiȘtergere

  2. Dumitru Airinei
    Dumnezeu să-l odihnească !
    · Răspunde · 7h
    Neamtu Lavinia
    Dumnezeu să-l odihnească!Asa de frumos ai vorbit de el,o amintire frumoasă incat eu l-am cunoscut prin ochii dumitale nașa!🙏🤲🙏🤲
    · Răspunde · 7h
    Cristina Oprea
    😥Vorbele tale descriu un om exceptional si sunt convinsa ca asa este . Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l ierte , ca nu este om fara de pacat !
    · Răspunde · 7h
    Cristina Oprea
    In sensul biblic , evident .
    · Răspunde · 7h
    Simona Lepadatu
    Dumnezeu să-l odihnească în pace!
    · Răspunde · 4h
    Gheorghe Rizea
    Condoleanțe familiei îndoliate. Odihnă veșnică. 😢 😢 😢

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.