vineri, 14 octombrie 2011

La şuetă, cu târgoviştenii mei ... şi nu numai :)) - Elena Toma

 Dacă ne-am fi aflat în acelaşi spaţiu, NU l-aş fi recunoscut pe Adrian Florea, colegul meu de bancă din clasele 5-8 :)



NU i-aş fi recunoscut nici pe Adriana Dafu, Emil Marinescu, Gogo, Geta Dinu
Nici pe Funeriu, Lucica Matei, Cristi Gâlă... nu i-aş fi recunoscut
Probabil, aş fi stat şi cu ei la masă, aş fi vorbit, nestingherită, la telefon, fără să ştiu cine sunt .))))
 Pe Coca Dina Zamfir... hm ! :))) Nu aş fi recunoscut-o !
Dar, azi, la Piteşti, ne regăsim la o nouă şuetă. Sper ca vremea potrivnică să nu fie un impediment !
La ora matinală a zilei, " am frisoane " :)) Îmi aştept colegii. Ah ! Sună telefonul :))
 Ah ! Şi cu gândul la Dorel Pietrăreanu ! M-a anunţat că vine împreună cu un prieten... În foto, este alături de Marian Ilie. Care să fie, oare, prietenul cu care vine Dorel ? :))
O veni cu  Dan Nicolau ? Şi-o fi găsit un căluţ, care să-l poarte spre Piteşti ?:))) Chiar am frisoane :))) Sau... poate vine cu dl Costel Cristea ? :)
Oricum, ei sunt şi vor rămâne dragii mei colaboratori ai emisiunilor Radio R România. Vă aştept !


Şi ce bine ne stă... împreună, după 38 de ani !
http://elenatomaxxl.blogspot.com/2011/10/nebuni-frumosi-dintr-5-maine-14-oct-ne.html

12 comentarii:

  1. Super!!!!!Acum am si eu frisoane de-alea extraterestre,pentru luni.....
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. La Piteşti... apare soarele. Se luminează. Poate nu va mai ploua:))Oricum, Dumnezeu ne este acoperişul. Doamne ajută !:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "iubituleeee.... nu vii si tu ? " - l-am întrebat pe George Stroia, Redactor şef al Revistei Armonii culturale:))))
    - Îmi pare foarte rău dar...TU ŞTII CĂ EU SUNT DEJA ACOLO, CU SUFLETUL ALĂTURI DE TINE! MII DE PUPICI PE MÂNUŢE ŞI PE OCHIŞORII TĂI FRUMOŞI!!!- spune Geo:)
    ....
    Mulţumesc pentru urare, prietene ! Vom fi şi noi cu gândul la tine. Colegii mei vor primi cartea " Noaptea nu va mai fi acolo " editată de tine, cu vrerea bunului Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi, în memoria lui Steve Jobs, voi purta blugi şi bluză neagră.

    RăspundețiȘtergere
  5. Purtaţi şi voi, azi, blugi şi tricou, bluză neagră. Ne-apărăsit o mare lumină !

    http://elenatomaxxl.blogspot.com/2011/10/ziua-stive-jobs-blugi-si-tricou-negru.html

    RăspundețiȘtergere
  6. În urmă cu mai bine de ...ani, pe 14 octombrie, s-a născut o Stea, aducând cu ea privirii oamenilor, lumina din cer a dragostei şi frumuseţii interioare, a sacrei misiuni de a se deveni un străjer de temut în realizarea viselor celorlalţi. O Stea, împletind suav şi firesc, într-o durere dulce: tristeţe, amărăciune, calvar existenţial, nevoie şi lacrimi. Astăzi, pe 14 octombrie, acestei stele - ELENA TOMA, a cărei lumină a strălucit în viaţa multora cu putere, fiind farul călăuzitor şi candela veşnic aprinsă, şi care va mai străluci pentru încă multă vreme de acum înainte, Revista Armonii Culturale îi urează un sincer şi călduros LA MULŢI ANI! Acestui om blând, modest, prietenos, altruist dar şi furtunos, care ştie să apere prietenia şi să-i dea extraordinare valenţe de adevăr acestui om care ştie să-şi strige dreptatea, indiferent de ce sau cine încearcă s-o oprească, acestui om care suferă în tăcere, fără a plânge decât implacabila trecere a timpului, ELENEI TOMA ÎI MULŢUMIM CĂ EXISTĂ! LA MULŢI ANI, ELENA TOMA!

    http://www.armoniiculturale.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=973:la-muli-ani-elena-toma&catid=55:gheorghe-a-stroia&Itemid=53

    RăspundețiȘtergere
  7. Love is all - Vann Johnson
    http://elenatomaxxl.blogspot.com/2011/10/love-is-all-yanni-adica-altfel-nu-se.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru fiecare crestin astazi e sarbatoare “Cuvioasa Parascheva” o fata bogata care a daruit tot ce a avut sarmanilor fara a cere nimic in schimb de la nimeni. Credinta si sufletul ei a facut din aceasta o Sfanta care face minuni. Iti doresc sa ai parte de o minune in viata , pentru ca fiecare dintre noi avem nevoie de asa ceva. O zi buna drag prieten… si ingerii sa te vegheze … !

    RăspundețiȘtergere
  9. FELIZ CUMPLEAÑOS !
    Felicidades,ELENA TOMA BOMBON !

    MICHAEL SHOW
    www.prodiaspora.de


    http://www.youtube.com/watch?v=LR3ZSR601rs

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=LR3ZSR601rs

    RăspundețiȘtergere
  10. Geo,vezi ce patzesti daca reciti poezii prin telefon?!...
    Multumesc,dna Elena, ca existati,
    mai aflu si eu ca mai aveti putzin si va saruta lumea ca pe Cuvioasa Paraschiva...
    Nu cumva era vocea altcuiva,ceva marianisme la mijloc?!...

    RăspundețiȘtergere
  11. be happy....

    era sa dau coltul:) citind pe o pagina albastra o metafora a lui Garcia Marquez.
    " o moarte anunţată "- :) mi-am revenit, după o săptămână de ... alea, alea..
    unii se joacă, alţii cred în cuvinte.
    be happy.. i'm stil alive:)) vorba lu' nea BeeGees

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.