sâmbătă, 27 aprilie 2024

BRINGO... aplicație de succes

Habarnistă în ale aplicării aplicațiilor virtuale, 😋 în urma unor mici inadvertențe ale unui supermarket de renume, am avut un dialog telefonic, elegant, promițător, în calitatea serviciilor, cu dl Iulian Șutoiu, care a intervenit promt, ca răspuns al sesizării on line. Având în vedere presiunea pe angajații noului supermarket abia deschis ieri, în mirificul peisaj piteștean, a fost de înțeles sintagma errare humanum est 😀, astfel, am dat la pace, pentru a rămâne client fidel cumpărăturilor on line al  magazinului de succes. Tot bântuind internetul în căutarea adreselor de contact cu răspunzătorii nemulțumirilor de tot felul din partea clienților, ieri am ajuns cu sesizarea la BRINGO.  Auzeam pentru prima oară numele noii aplicații, care vine în ajutorul interesaților printr-o gamă largă de servicii on line. Chiar acum o reclamă tv recomandă BRINGO. Mi-am făcut curaj și am urmat toate procedurile complicate pentru habaniști, dornică să beneficiez și eu de serviciile BRINGO. Site-ul frumos organizat, cu trimiteri ilustrate spre gama largă de produse îmbietoare m-a făcut să risc și să depășesc bugetul limitat nerăbdătoare să gust cu nesaț bunătățile comandate. Dar a apărut iar o frână 😁, BRINGO solicită crearea unui cont pentru a figura în lista cumpărătorilor. Imediat m-a contactat Adriana Stănilă, șefa compartimentului veghetor în buna desfășurare a comenzilor. Amabilă, mi-a dat toate informațiile pentru a deveni client în baza de date a aplicației. Urmează să-mi fac o nouă adresă de e-mail pentru a mă conecta la BRINGO. 
Sărbători fericite, oameni buni și nu uitați.... BRINGO vă așteaptă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.