vineri, 28 octombrie 2022

Timpul Bruxelles - Emoționante momente de satisfacție și bucurie, de la decernarea premiilor „Miss Lizzi Forever”, ediția 2022

Emoționante momente de satisfacție și bucurie, de la decernarea premiilor „Miss Lizzi Forever”, ediția 2022 - Concurs Internațional de Creații literare și Desen, organizat de Elena Toma și susținut financiar de editorii Timpul Bruxelles. În imagini, o parte dintre participanții la categoria „Elevi”, primindu-și diplomele. Copii însoțiți și încurajați de dascălii lor.
Premiul special, acordat Lilianei Elena Simion pentru textul „Beti” - autoare a multor povestiri publicate în reviste și în antologii, câștigătoare a concursului BOGDANIA și membră a diverselor cenacluri literare -, poate fi lecturat accesând linkul din descriere. “Îl pierdusem pe Francisc, motanul. Un roșcovan inteligent, care îmi răspundea când îl strigam de la fereastră, apoi, se așeza cumințel în fața interfonului, și vecinii mă sunau că mi-a venit odrasla! Ba, mai mult, mă conducea mândru, cu coada catarg, până la intrarea în școală, ca un cățel credincios. Doar că, într-o zi, nu s-a mai mai întors din „peregrinările” sale. Iar după câteva luni de căutări disperate, cu lipiri de afișe pe stâlpi și mii de lacrimi vărsate, băieții mei s-au gândit să-mi facă o surpriză...” https://portal.revistatimpul.ro/timpul-bruxelles/beti/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.