miercuri, 8 noiembrie 2017

Codruț Croitoru : Fără acele momente, nu ar fi existat nici restul















 Am avut aseara, in Bucuresti, in cadrul Centrului Tinerimii Romane, deosebita placere si emotie sa particip la lansarea cartii "Cand Dumnezeu te mangaie" ,
scrisa de doamna Elena Toma, omul care cand aveam 15 ani s a incapatanat sa ma urce pe prima scena mare pe care am cantat in viata mea in calitatea de solist si compozitor (alaturi de colegii mei de atunci din The Crown, grup pe care il infiintasem cu putin timp in urma dar cu care aveam sa fac o multime de cantece, de inregistrari si sa castigam o multime de premii). Doamna Elena Toma este un personaj cu totul si cu totul special si totodata un multi-talent. Canta dumnezeieste, este un pedagog desavarsit cu metode originale care nu au cum sa nu iti marcheze, intr un mod deosebit, drumul pe Calea Muzicii. Mai mult decat atat, scrie atat de bine incat atunci cand cititorul are in mana un volum al dumneaei, nu are cum sa il mai lase pana nu termina de citit toate paginile. Doamna Elena Toma este si un pictor in adevaratul sens al cuvantului, tablourile pictate de ea creaza stari, reprezinta arta pura. Dar mai presus de orice, Elena Toma este si un OM adevarat, ceea ce rar intalnim in ziua de azi.
Asa cum am spus si in randurile pe care am avut ocazia sa le astern in cartea domniei sale lansata aseara, asa spun si acum si anume ca ii multumesc doamnei Elena Toma ca a avut incredere intotdeauna in mine si in calitatile mele vocale si componistice, ii multumesc pentru acel inceput de drum care mi a dat putere si incredere sa pot merge in continuare pe Calea Muzicii si sa ajung iata si dupa 15 ani de atunci sa activez in continuare ca solist vocal, compozitor, producator etc. Fara acele momente, nu ar fi existat nici restul. Sper ca aceasta carte, "Cand Dumnezeu te mangaie", sa ajunga in casele a cat mai multora dintre voi, dragi prieteni. Sunt adevarate lectii de viata scrise si povestite in stilul absolut savuros si totodata impresionant, specific doamnei Elena Toma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.