sâmbătă, 13 decembrie 2014

IUBEŞTE ! Dragostea este singurul remediu împotriva îmbătrânirii !


17 comentarii:

  1. Maica,de sapat in gradina nu mai zice nimeni,eu, la 88 de ani,iubesc pamantul,il sap,il cultiv si el nu ma cheama la el asa devreme.
    Am iubit si eu pe mosu meu,dar tot a imbatranit si l-a luat dracu,asa ca iesiti la sapa,lasati statul in cap si la calculator si iubareala care da vertij si reumatism de sale daca lasi fereastra deschisa si iti intra vantul in sale de gelozie.
    Iesiti la sapat,v-ati invatat sa cumparati si patrunjelu de la mall.Va trebuie yoga si iubareala,cand va chioraie stomacu de foame ,o sa stati in cap,asa ca iesiti la prasit,va prelungeste sanatatea si nu mai dati ortu popii.Din iubit,vad mereu la televizor ca se iubesc unii pana se omoara intre ei.
    Saftica Degeratu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai tu 88 de ani cum sunt eu in cer acum .esti o maicuta clonata

      Ștergere
    2. Ai grija sa nu degerezi de atata privit la TV.
      La varsta ta, doar ceapa degerata mai poti fi. Ce sa mai astept la 88 cat ani ai?
      Te-as iubi, dar n-ai vreme. Lucrezi pamantul

      Ștergere
    3. maica, vai de batranetele mele zbarcite.mai bine pleca batrabetele pe ceea lume decat mosu miu.am computer da n-am bani de plic sa scriu la blog ca vreau un leac de iubit .un leac sa nu ma mai doara stomacu si picioarele. ca nu pot sta in cap de atata batranete

      Deger da Tu

      Ștergere
    4. iubesc pamantu si pe mosu
      mai mult imi place patrunjelu
      ca l-am sadit in doi cu Nelu
      mai bine tac, aud cantand cocosu

      Ștergere
  2. Dacă oamenii ar iubi pământul, l-ar lăsa să se odihnească un an, la fiecare șapte ani, și trei ani, la fiecare cincizeci de ani, așa cum cere Scriptura, pentru a se regenera.
    De multe ori, lucrăm mult și culegem puțin, pentru că suntem hapsâni și nu avem credință.
    Munca în sine este o favoare și întinerește organismul. Este un fapt dovedit științific. Dar sedentarismul ne îmbătrânește.
    Lupta se dă între activitatea benevolă și sedentarism.
    De aceea unii îmbătrânesc mai repede și alții mai încet, pentru că nici unul nu a reușit să se elibereze de sedentarism.

    Vine iarna, haidem cu toții la bârlog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, ce m-as baga eu cu tine in barlog.

      Ștergere
    2. Da tu vrei si cu Ortz si cu Zancheu...casa de piatra la toti trei atunci

      Ștergere
    3. Da tu vrei si cu Ortz si cu Zancheu...casa de piatra la toti trei atunci

      Ștergere
    4. eu vreu cu ghilgames,imi place numele,e melodios. poate e o fata frumoasa in spatele lui

      Ștergere
    5. iarna in barlog

      uite iarna vine-ndata
      am barlog, dar n-am lacata

      Ștergere
  3. Vă bucuraţi degeaba ! Nici Ligia şi nici doctor ORZ nu au plecat şi nu vor pleca.

    1 - Înainte de toate, doctor orz este prietenul meu. Nu are motiv să plece. Dacă nu i-aţi înţeles stilul, vă ajut eu. doctor orz e chiar şi aici, şi pe pagină, printre comentatori. :)))))))

    2 - Ligia este f. ocupată. Nu poate pleca, mai ales că am descoperit nemernicul care se clona şi ne făcea viaţa coşmar, Graţian Petrescu, ruşine să-i fie !

    3 - Nu mai bociţi degeaba. Otilia a plecat pentru că nici ea n-a înţeles chestia aia cu răstignirea. M-a surprins neplăcut atitudinea ei, dar decizia-i aparţine. Reamintesc, aici intră cine vrea, rămâne cine poate. Oricum, îi mulţumesc pentru răutatea pe care am simţit-o în comentariile ei, de parcă i-aş fi datorat ceva şi nu m-am achitat. Binele nu rămâne nepedepsit... asta se ştie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena, nu cuvantul rastignire ze-a suparat. Tu nu ai mai suportat_o pe otilia de mult. De-aia ai surghiunit motaneii. Daca miorlaia orz cu tine, nu era asa tragic. Te-a enervat simpatia dintre cei doi. Tu ti-ai aratat rautatea si mizeria umana. Scuze, dar este purul adevar. Si asta crede fiecare de pe blog. Inclusiv orz

      Ștergere
    2. Stii bine ca orz ar fi plecat demult. Nu pentru tine a ramas el pe blog. Nu il leaga nicio amintire de tine, cat il leaga dragostea pentru otilia. Iti este greu sa recunosti dar te roade gelozia

      Ștergere
    3. Anonim 21.25 -
      - Otilia scria, la comentarii, gânduri. Cunoscându-i sensibilitatea, metrica inconfundabilă, publicam pe prima pagină, sub titlul ANONIM, apoi o întrebam dacă scrierea îi aparţine şi schimbam numele, afişându-l pe al ei. Dacă nu aş fi vrut s-o promovez, tot ce a scris ar fi rămas la comentarii. Dar eu, fiind cea care a descoperit talentul ei, am invitat-o pe blog, am protejat-o, i-am creat condiţii, un ambient cald, plăcut, care s.o stimuleze, s-o inspire, dându-i întreaga lejeritate.

      Toate, bune şi frumoase, până la aparişia lui Ghilgameş, care numai el ştie cât m-a beştelit, el şi moderatorul, Marius, şi eu, desigur, ştim cât m-a beştelit Ghilgameş, atacându-mă din cauza lui orz şi a veveriţelor. Desigur, comentarii nepublicate.. dar au rămas în amintirea mea.
      - Cu ce am greşit acestor " sateliţi " care o criticau pe Ligia, pe Otilia, aceşti neica nimeni, alde Graţian Petrescu şi clonele lui... ?

      Mi-am arătat omenia, înţelegerea, dorinţa de a proteja două talente, Ligia şi Otilia, ca să apară un/o mizerabilă ca tine şi să-mi spună că m-a enervat simpatia celor doi, Otilia şi orz :)))) Păi, să-ţi spună Otilia, dacă m-a enervat sau nu şi ce anume m-a enervat ?

      Măi panaramă ce eşti, tu, Anonim ora 21.25 - eu am muncit la blogul ăsta ani de zile, hai sictir. Blogul acesta are un nume curat, respectat. Cine are nevoie de tratament de specialitate la psihiatrie, să se interneze, Domnul să-i ajute, dar nu pe blogul meu, în văzul tuturor să facă ca toţi dracii, ştiind că mă deranja şi am rugat, repetat, să se-nceteze asemenea manifestări pe acets blog, indiferent cine miorlăia, cu atât mai puţin, m-am aşteptat să fie orz sau Otilia, pe care am rugat-o să-mi spună dacă ea miorlăie pe blog sau nu.. Ei bine, nu Otilia, nu orz erau animalele care-mi aprindeau felinarele, ci clonele lui Graţian Petrescu, alt prieten din lista Otiliei, care se juca şi el printre pisicile de pe acoperişul nopţii.

      Nu mai mânca kkt în numele lui orz, nu ştii tu ce crede orz, sau ce crede fiecare de pe blog. Dacă eu nu aş fi insistat, nici Ligia, nici Otilia nu ar mai fi apărut pe blog de luni de zile. Eu le-am încurajat, eu m-am oferit să le apăr, să le public, eu le-am îndemnat să creadă în talentul lor... eu i-am scris lui orz mesaje prin care -l rugam să intervină, să apere fetele, să nu dea satisfacţie bârfelor. Aşa că.. dacă tot nu ştii despre ce e vorba în asemenea propoziţii, taci dracu din gură şi nu mai mânca kkt. Hai sictir, pentru acuzele mizerabile pe care mi le aduci, mâncător de kkt ce eşti.

      Valabil mesajul şi pentru Anonim ora 21.27 - Ştii tu că orz ar fi plecat demult ? Sp mori tu ? Dar de unde ştii tu, măi aburitule :)))) Ai vorbit tu cu orz, agramatule/o :)))) Ce gelozie să mă roadă, panaramă ce eşti ? orz e pe pagină, comentează sub alte nume... :)

      Ștergere
  4. decat sa va certati,treceti la treaba ,are jegul de 1 metru :) :

    https://www.youtube.com/watch?v=gHw1596lfNU

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.