vineri, 2 aprilie 2010

Îngerii mei păzitori - Israel 1991-1995


Cum să vă pot mulţumi, oameni buni, trimişi de bunul Dumnezeu să mă ridicaţi spre lumină ? Din puţinul vostru, am primit hrană şi îmbrăcămite. La ceas de cumpănă, aţi fost umărul pe care m-am sprijinit. Să pot merge pe drumul destinat, la rândul meu, să fiu sprijin. Nimic din cele petrecute, din 1991 până în prezent, nu s-ar fi putut întâmpla, dacă voi nu aţi fi existat, îngerii mei păzitori, cu voia lui Dumnezeu. Binecuvântaţi să fiţi. Să aveţi sănătate. Dumnezeu să vă aibă în grijă, aşa cum, în acele vremuri disperate, eu am fost una din grijile voastre şi nu m-aţi lăsat. Aţi lăcrimat şi îndurat alături de mine. Mi-aţi fost acoperiş, pâinea cea de toate zilele, mângâierea, speranţa dată de Dumnezeu, ca semn că nu m-a părăsit şi îmi este umbra.











Un comentariu:

  1. "Nimic din cele petrecute, din 1991 până în prezent, nu s-ar fi putut întâmpla, dacă voi nu aţi fi existat, îngerii mei păzitori, cu voia lui Dumnezeu. Binecuvântaţi să fiţi." Tocmai ce spuneam despre asta, în comentariul anterior!

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.