marți, 18 iulie 2017

Scrisoare deschisă pentru Dr. Orz

Orzi, ce-ți pasă ? Stai ascuns în bălării, în timp ce eu citesc mesajele pline de ”respect” la adresa noastră. :) S-au pus, nene,  ” prietenii ” pă scris, bre. Fac practică, prin comentarii, până ajung scriitori :) Ca să nu zic că blogul meu nu le e de folos. Unde mai au ei ”subiecte ” de comentat ?
Ne salută felinele care urlau pe acoperișul blogului, demult. Insomniace, de la sute, mii de kilometri, intră pe blog, curioase, intrigate că n-au acces la mesajele tale. Nici d-a dracu, nu le arăt :) Plesni-r-ar :)
Dr. Orz, habar nu ai ! Avem mulți prieteni  :)
Iată-i ! Au evoluat :) Șukari, foc :)




Pus la papion și patru ace, conașul de peste ocean, sufocat, din motive cunoscute doar de noi, vrea să-ți dea clasă. A rămas același romantic înflăcărat. Înjură, ca la ușa cortului :) Te asigur, acum, îmi soarbe cuvintele :) Și-a pus lentile alb-astre. Ălea verzi s-au tocit, nu mai poate privi verde, așa că... s-a reprofilat :) Îi plac pisicile cu bust lărgit :) așa, mai dolofane. E dat dracu, nene. Sexos, pân” la loc comanda, bre :)


Cuconetul purtător de pălărie e la înălțime. Cu ochii beliți cât ceapa, stă agățat de gândurile mele. Panarame cum sunt, demoazelele completează colecția de spume, la vederea numelui tău :) Pentru a- ți aminti de ele, mi-au trimis pozele, cu ultimele achiziții, în materie de pălării :)
Na, privește-le... le recunoști, le deosebești după privirile ”aprinse ”
Așa viață, să tot trăim :) Nu reușim să ne facem uitați. Le-am pătruns adânc în  cuget. Suntem mai ”profunzi” decât Groapa Marianelor :)
Dear Orz, salutări familiei. Știu, zâmbești. :) Ce nu fac eu pentru zâmbetul tău ?!
Ah ! - vorba ta :) 



P. S Felina de la cotul Vrancei, în lipsă de admiratori, la fel de îndrăgostită de tine, și-a înălțat statuie, bre. S-a imortalizat :)
A rămas aceeași cititoare de referate școlărești, o recunoști de la o poștă. Cu privirile cam aburite, te salută, din spatele lentilelor :)




Hai să fim iubiți :)  Pa, pa...
Ce bine-ți stă prin bălării, dr. Orz :) Asta e cea mai tare poză. Nu știam că îți place atât de mult varza :)

6 comentarii:

  1. vreo șase comentarii nedemne de privirea ta și a distinșilor cititori mi-au în florit zâmbetul matinal.
    ți le trimit prin e-mail, merită să te amuzi, în măsura în care prostia poate amuza .
    personal, deplâng mizeria umană a psihopaților care-mi scriu trivialități marca cotul Vrancei, zona occidentului mascat plus grațianismele obsesive :)

    hai, să fim iubiți :) ne pier admiratorii :)

    pentru scriitorii comentariilor de înaltă ținută morală încât nu-mi permit să le public, din cauza înălțimii lor, evident, recomand polonicul de aur, pentru toate cele servite la cupă :)

    poftă bună, avem rahat din belșug.. serviți, vă rog ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. inflorit nu - "in florit" - analfabeto
    Carmen Buzoianu

    RăspundețiȘtergere
  3. făi panarama dracu, ai impresia că nu știu să scriu, vagaboando :), ”bagabondule” care ești ? :)
    cât mai halești căcat pe adresa blogului meu ? tastaura îmi joacă feste, dă-te dracu, că nu te mai suport, cât înjuri și spurci. asta vrei, asta-ți ofer, sa te satisfac cumva :)
    hai sictir...
    ia acest c omentariu și p blică-l, să nu zici că nu ești prost/ă degeaba... arată-mă lumii ha, ha, ha...

    du-te-n puii mei, că n-ai mâncat dintr-o strachină cu mine. până când să te suport ? ai curaj să-ți devoalezi adevărata identitate ? n-ai, panaramă... atunci să te arăt lumii ce-ți poate pielea. am păstrat toate mizeriile scrise și trimise... să ți le arunc în ochi, lepădătura dracului...

    analfabetă e mă-ta care nu te-a educat.
    ce cauți pe blogul meu ? scrii, în fiecare zi, numai tâmpenii... vezi-ți, dra ci să te ia , de viața ta... te-ngrași halind atâta rahat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai face bine sa te abții in comentarii !
    Găsește - ti si tu o alta ocupație.
    De unde atâta invidie?
    Cui nu-i plac pisicile cu bust lărgit si fund bombat?
    Maybe celora cu handicap !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zâmbesc ! cum mai e vremea peste ocean ? :)

      Ștergere
    2. adică ... pe aici :

      Phoenix, Arizona arrived on "Elena Toma - Club XXL".
      22:41:48 -- 1 hour 16 mins ago

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.