duminică, 26 martie 2017

Dr. Orz, ” mă faci să râd ”


10 comentarii:

  1. Ui, ce pisoi gras! E al dracului de urat. Nu-mi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gras, gras, dar dăștept foc :)

      Ștergere
    2. Al dracului pisoi, pune-l in locul lui Dragnea

      Ștergere
    3. nu suferă comparație. e mai dăștept decât dragnea :)

      Ștergere
  2. De gras, vad si io ca-i gras. Despre deșteptăciune, ramane de vazut.
    Nu m-a convins decat ca l-ai ingrasat ca pe un pui de la avicola.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu l-am îngrășat eu, în realitate are o greutate normală pentru cei 65 de ani ai săi :)

      Ștergere
    2. Cat de frumos va alintati soțul ! Felicitări!
      Numai bine si pace de la Dumnezeu !

      Costina Rus

      Ștergere
    3. Câtă atenție dați blogului meu, câtă importanță acordați lui ORZ. acum, nu știu dacă doctorului sau motanului :)

      Ștergere
    4. Atentie la gramatica
      Costina Rus

      Ștergere
  3. Dumneata stii cine este orz, ca vad doar pisoi cu nume de doctor. Eu chiar am apreciat sincer cum va alintati.
    Sa-mi fie cu iertare, informatiile personale pe care le dai despre el, trimite pe oricine cu gandul ca va este sot, ca doar n-ai sti cum arata, la 65 de ani, barbatul altei femei...

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.