vineri, 11 august 2017

George Stroia : E ziua ta, iubita mea!

E ziua ta, iubita mea
cu chip de Lună Nouă,
și-mi trec prin minte
multe gânduri,
de la alint, la gust de rouă.



E ziua ta, iubita mea
cu chip de cer și soare,
și-mi trec prin suflet
simțiri în valuri,

de la iubire, la culoare.

E ziua ta, iubita mea
cu chip de fericire,
și-mi trec prin trup
fiori de timp
de la-nceputuri de iubire.

E ziua ta, iubita mea
cu chip de Nouă Lume
și-mi trec prin mâini
atâtea riduri,
ce Viața vrea să le adune.

E ziua ta, iubita mea
cu chip din chipul meu
și-mi trec prin umeri
multele poveri,
ce-n dar ni le trimite Dumnezeu.

E ziua ta, iubita mea
cu chip de Rai albastru
și vreau să-ți spun
un LA MULȚI ANI
și viață lungă în Timpul cel măiastru!

Iubitei mele soții, la aniversare, cu toată dragostea și respectul pe care i-l datorăm. Tu ești Lumina noastră, Lumina căminului nostru, pe care o dorim arzând cu putere mereu! LA MULȚI ANI!

George, alături de fiii noștri, George-Nicolae și Codruț-Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.