luni, 3 iulie 2017

Constantin Lămureanu : Greu e să fii copil !

-Bunicule, mă întrebă nepoata mea care nu ştia să vorbească, ai fost şi tu copil?
- Am fost, i-am răpuns.
- Şi cum erai? mă întrebă ea.
- Eram foarte înţelept sau aşa se spunea. Vorbeam toate limbile pământului.
- Ce limbi?
- Franco-chino-rusa.
-Ce-i aia?


- Limba vorbită de francezii născuţi în China şi care locuiesc în Rusia. Sau germano-hindo-japoneza, limba germanilor născuţi din părinţi indieni si având bunici japonezi. Pe toate le vorbeam.
- Şi te înţelegea cineva?
-Toţi copiii şi toţi bătrânii. Oamenii mari nu, oamenii mari sunt prea preocupaţi ca să înţeleagă ce vorbesc copiii care nu ştiu să vorbească. Îmi aduc aminte că mama îi spunea tatii: ce o fi vrând să spună copilul ăsta? Ceva, ceva vrea el să spună, zicea tata.
- Of, tare greu să vorbeşti limbile pe care toţi copiii le vorbesc şi să nu te înţeleagă nimeni, spuse nepoata mea. Tu vrei să fie schimbat pampersul şi ei îţi dau să sugi! Greu e să fii copil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.