marți, 4 iulie 2017

Aşteaptă-mă…

Aşteaptă-mă iubire, am să viu
Nici nu importă mijloc de transport.
De dragul tău aş locui şi-n cort
Pe-o moviliţă dintr-un sat pustiu.

Aşteaptă-mă în urmă, în trecut.
În mai să mă aştepţi şi mai departe,
Am să-ţi trimit un fel de semn de carte,
Şi-un foaie verde cum că n-am putut.


Am treabă multă, foarte multă treabă!
Mă ţin în lesă muncile de… stat.
Mai am nişte cireşe de mâncat,
Apoi, ce arde de-i atâta grabă?

De-adus pe-acasă, aş aduce lemne
Că se anunţă iarnă lungă, grea.
O cucuvea prin minte mi-a dat semne
Şi eu o cred, a naibii cucuvea!

Prin august la-nceput sau la mijloc.
Să-adie vântul cât să-mi fie bine,
Curaj să-mi fac cum să purced spre tine
Ca să ajung de Paşte sau… Deloc.                                                                                                 
Sanda Nicucie                                                                                            
                     








14 comentarii:

  1. catelus cu parul cret...
    ce dracu, va mai dati in spectacol,
    habar n-aveti de poezie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bre Talica anonim - ca doar n-oi fi fiind tot doctorul gramineu - pune mana si citeste poezie, lasa gargara! Ia uite mataluta ce frumos versuieste, manca-i-as din ochi privirile si din suflet sentimentele:
      "Am să-ţi trimit un fel de semn de carte,
      Şi-un foaie verde cum că n-am putut."
      Daca mataluta nu poti sa intelegi poezia frumoasa, ia o frunza de salcam si fluiera din ea un "foaie verde" de ce vrei mata - tarhon, muscata, rozmarin, ochiul boului...
      Tot Cerberea

      Ștergere
  2. iaca-asa, cerebel/cerberea care seamana cu sanda nicucie, cine nu-ntelege poezia!
    iaca ce frumos!
    asteapta-ma ca vin la tine, asteapta-ma ca poate maine, ma voi preface-n semn de carte, nici moartea nu ne mai desparte

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite asa se face omul poet si intra in Uniune de mai ia ceva bani....Nu te-ai prins anonimule?

    RăspundețiȘtergere
  4. Erau fete faine aici pe blog, una mai dulce ca cealalta.
    Scriau bine si frumos. De ceva vreme n-am mai auzit de ele.
    Poate ca stiti dv. Le-ati publicat si laudat mereu ca scriu bine.
    Scriau mult mai frumos decat nicucie sanda.
    de ce nu le mai publicati?

    Viorel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fetele alea au evoluat. au blogul lor, sunt vedete.
      blogul meu este mai pentru amatori, așa, ca mine :)

      Ștergere
    2. pana la aparitia facebook si blog, numai membrii familiei tale stiau ca esti prost

      Ștergere
    3. Pe unde publica? ce fel de blog au?
      imi dati linkul lor? Va rog!

      thank`s
      Viorel

      Ștergere
    4. nea Viorele, cel mai mult te poate ajuta Grațian. el știe, cu certitudine. eu nu frecventez paginile lor. fetele sunt și pe facebook. le ști numele, caută-le, descurcă-te, știi să scrii, ești băiat mare . bafto delo :)

      Ștergere
    5. nu inteleg de ce sa-l caut pe gratian, cine este?
      intrebam de poeta din r. moldova.
      de ce te superi? aici le-am cunoscut. le laudai, erati prietene
      si-a facut blog si nu mai publica la dta.? n-ar trebuie sa te superi pentru asta.
      erau fete destepte, vorba dulce..

      e un fel de rautate in ce spui

      Ștergere
    6. dacă le ști pe fete, cert, cunoști și personajul Grațian, altă vedetă a blogului.

      1 - nu intermediez relații.
      2 - nu am motiv de rătate
      3 - nu m-am supărat.


      Ștergere
    7. nu, nu-l cunosc!
      ma surprinde atitudinea dv.

      la revedere!

      Ștergere
  5. Sanda Nicucie scrie cu greseli gramaticale, cu poezia este paralel.
    Geaba cata nicu cerebel s-o scoata basma curata. N-are pic de har.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu avem pretenția că am fi mari scriitori.
      suntem și noi autori de gânduri. amatori. insistăm, evoluăm. se poate.

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.