joi, 29 iunie 2017

Să te mai uit un pic...

Mă duc...
mă duc să te mai uit un pic.
Mă duc la vale sau mă duc... în fine,
În lumea largă, ca din dor de tine
Să mă usuc ca zaţul prin ibric.


Ce pot să fac, ce pot să îţi tot zic
Cuvinte pricepute-mbină oricine.
Mă duc la mare, marile ruine
Or să mă-nghită azi, cu tot cu dric.

Adio-n veci, uitării  mele-i cer,
Şi nu adio tu, nici... haide pa!
Mă pierd în nebunia de-a uita
Şi-n neuitare mă declar şomer.

Şi mă tot duc pe unde oi vedea
Să-i scriu uitării... Codul rutier.

Sanda Nicucie·29 Iunie 2017

18 comentarii:

  1. Sa te tot duci... sa vii cu alta poezie.

    RăspundețiȘtergere
  2. codu rutier ti-am scris,sa nu mai vii,decat in vis,sa vii cu 300 la ora si un pic,vedea-te-as cum zambesti in dric,sa iti zic pa pe veci,sa trag betie,ca moartea -ti da prioritate tie,si-apoi sa intru in somaj de tine,sa imi fie bine,sa am doi curtezani bogati si sa te dau uitarii,ca zatul de cafea sa infloresc,pe fundul marii, hai pa, a dracului sa fiu,de nu te-ngrop fara sicriu,ma duc sa te mai uit un pic,sa ma dusez intr-un ibric

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orzi, dear... tu lumina noastră :)

      Ștergere
    2. anonimul moare de invidie, ca nu scrie poezie ca Sanda Nicucie

      Ștergere
    3. fii, bre, serioas/ă... nu încape invidia în el/ea :) scrie bine, nu văzuși, citiși ce scrise ? :)
      are vâ nă, nu glumă, părerea mea ...
      perle, licențe poetice ...

      si-apoi sa intru in somaj de tine

      ca zatul de cafea sa infloresc

      dracului sa fiu,de nu te-ngrop fara sicriu,ma duc sa te mai uit un pic,sa ma dusez intr-un ibric

      ho, ho ...

      Ștergere
    4. Hei, Orzi draga, fii venit cu bine!
      Intrase blogul in sevraj de tine
      Cum ai intrat tu in somaj de ea
      Si-ai incoltit in zatul de cafea

      Nu te credeam atata de pitic
      Incat sa te-ndusezi intr-un ibric
      Si recunosc ca m-ai surprins putin:
      Nu banuiam ca esti si misogin

      Pai tot ce-ai scris mata pe seama ei
      E proba de dispret pentru femei
      Iar chestia cu curtezani bogati
      E proba ca te uiti dupa barbati

      Nu ma gandeam, zau, vreun rand sa-ti scriu
      Dar cum s-o-ngropi, mai Orz, fara siciriu?
      Degeaba te dai mandru - nu ai fler
      Nici apeland la Codul Rutier

      Nicu Cerberea

      Ștergere
    5. nea Cerbere, m-ai dat gata., bre :)
      te asigur, Orz nu e pitic, e doar ludic... terminație în rimă :)

      Ștergere
    6. Nicu Cerberea, esti pitic, de nu ti-ai dat seama de jocul misogin al elenei toma.
      Publica poezii slabe cu scopul sa-i comenteze dear orzi
      e metoda veche de-al tine langa fusta ei.
      esti prea slab, de nu-ti dai seama.
      a renascut de cand ii comenteaza dear orzi... bleah!

      Ștergere
    7. Piticu' rimeaza cu ibricu', cu limbricu' sau cu mine (Nicu), dar cu ludicu' nu face rima, din cauza de accent.
      N.C.

      Ștergere
    8. Sanda Nicucie este prietena mea, îi public poeziile și o fac cu plăcere. Orz comentează și pe alte pagini. Dacă n-ai obesrvat... d-aia mănânci rahat, ( rahat turcesc, tare gustos, bre :) să fie rima completă și complexă. :)

      Nu te mai zgâria pe ochi. Orz este prietenul, colaboratorul meu, nu are nevoie de fusta mea. Îi ajunge fusta soției. Nimeni nu-l obligă să comenteze pe acest blog, cum nimeni nu poate rupe, curma ( oricât de mult rahat ar mânca ) această curată, dezinteresată, frumoasă colaborare, prietenie. Dacă n-ai înțeles asta, până acum, abține-te să comentezi ofticat/ă :)

      Ștergere
    9. Inteleg ce-i in capusorul tau...
      habar nu ai ce-i poezie, daca publici orice iti iese in cale.

      Ștergere
    10. Si in ce consta colaborarea voastra ca nu am vazut texte semnate de dear orzi. - bleah, ce nasol suna !
      ai un comportament foarte ciudat, demn de control, cand e vorba despre firul de orz.

      si-a pus porecla de cereala sa nu afle nevasta-sa de voi?

      Ștergere
    11. ai haz :) am un comportament firesc, ciudată este atitudinea ta, te amesteci unde nu-ți fierbe oala... doar, așa, ca să te afli în treabă. ai timp, pesemne.
      pass.

      Ștergere
  3. N.C.
    cum de-ti permiti s-o corectezi tocmai pe cea care-a inventat poezia?

    brasoveanca

    RăspundețiȘtergere
  4. tu nu-ntelegi ca nu intereseaza pe nimeni linsarile tale?
    comentez la articol.
    cand Nicu i-a scris pomelnic lui dear orzi, ai sarit cu curu-n sus.
    ai comportament de prihiatrie, mamaie.
    brasoveanca

    RăspundețiȘtergere
  5. poate imi sxplica si mie cineva, unde gasesc celebra poezie a lui mister "dear orzi"

    gracias!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ORZI !
      îmi pui răbdarea la încercare. Iar te-ai rătăcit și -mi ceri adresa ta :) intră pe site Hai România
      te ajut :) https://mihaimarin.wordpress.com/2016/05/17/

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.