miercuri, 17 mai 2017

Marian Matei - Ora de compunere. "Românie, plai de dor, măi, măi..."


Zic unii concetateni ca nu-i frumos sa-ti ponegresti tara care te-a facut mare, frumos si destept nevoie mare.
Altii spun ca munca in Romania te face nobil si ca de atata munca cinstita risti sa te imbogatesti peste masura.


Uite ca eu spun inca odata ca m-a facut mamuca in cel mai prost loc posibil si ca putea sa ma oua, daca nu in Zurich, macar in Monaco si nu ma suparam deloc.
Sa fim intelesi, tara mea este de vis si ma refer la geografia fizica (vezi foto). N-o mai iau ca la ora de geografie, ca are aia, si aia, si d-aia si d-alealalte, ca stiti si voi lectia asta. Da, Romania are tot ce si-ar dori un popor normal.
N-o sa spun ca fostul papa Ioan Paul al doilea, ca este gradina Maicii Domnului, ca daca era asa, n-o popula cu retardati si asistati social in exces. Punea si Fecioara in gradina ei niste oameni harnici, toleranti si blanzi, nu niste dusmanosi, fuduli, habotnici si ingamfati peste masura, in timp ce asteapta pensia sociala sau ajutoarele de la primarie.
Daca ar fi sa ma iau dupa dacii care umbla liberi pe net, noi i-am invatat pe chinezi sa faca busola, praful de pusca si hartia igienica. Nu mai spun ca imperiul roman vorbea limba latina perfect doar datorita dacilor, care inventasera si caloriferul, dupa cum spunea dl Marga, ala care impreuna cu Androneasca garantata de Vanghelie au pus Invatamantul la pamant.
Spunea de curand dl Adrian Severin, ala care acuza ca este prea mult hidrogen in apa si care fura la Parlamentul European tot ce prindea, ca, citez "bogatii sunt cinstiti prin munca lor si coruptii sunt saraci..."
Uite ca traiesc intr-o tara plina de corupti si asta chiar ma deranjeaza, ca si eu sunt corupt oarecum ;)
Inteleg din presa vestica faptul ca emigrantii sirieni refuza venirea in Romania si ca cei 47 de refugiati din Bulgaria au luat-o deja la sanatoasa spre occident. Nasol moment, sa-ti fuga refugiatii!
Este chiar un barometru al modului in care sunt vazuti cei mai viteji si cei mai betivi dintre traci, vorba lui Herodot, ca daca nici asta nu stia istorie, doar n-o sa-mi pun baza in academicianul Razvan Teodorescu ala care l-a pupat in cur pe Iliescu pana i-a ramas proteza captiva definitiv.
Ca sa n-o mai lungesc, sunt sigur ca traiesc captiv intr-un neam aflat in declin mental. Sunt sigur ca romanii mei, in marea lor parte, sunt rai, invidiosi, urati la suflet, ca nu-si cunosc interesul in viata si ca asteapta cu mana intinsa o pomana perpetua.
Exceptiile? S-avem pardon, dar la 22 de milioane trebuie sa existe si exceptii, ca sa intareasca regula de aur.
Si eu sunt rau deseori, si eu injur ca birjarii, si eu as vrea sa stau acasa si sa primesc ceva de la cineva, deci sunt roman adevarat ;)
Ma incanta faptul ca am prieteni buni care gandesc liber si cu care pot vorbi si glumi cate in luna si stele. Ma bucura ca am intalnit in toate colturile tarii oameni de calitate, dar... sunt atat de putini in marea masa a celorlalti incat trebuie doar sa vad cati apreciaza pe FB un Ponta, Zgonea, Dragnea, Felix, Iliescu, Alina Gorghiu, Bogdan Diaconu, Firea etc, ca sa stiu ca sunt condamnat sa-mi duc viata printre zombies mioritici.
La naiba ;) , vorbesc mult si prost si nici macar pesimist nu sunt, da' nici sa cant si sa dansez ca Gene Kelly in ploaie nu-mi vine.
PS- care tine un pariu fictiv ca daca maine ar fi alegeri prezidentiale si nea Nelu Iliescu ar candida, ar castiga fara probleme?
Sa ma slabeasca si cei din alte orase cu Firea asta istericoasa, ca daca ma uit ce primari au, ma apuca rasul si n-am chef ;)
Cele cateva exceptii de primari gospodari, confirma aceeasi regula de care spuneam mai sus.
PS2- n-am chef de cearta, ca m-am epuizat in ultimele doua zile. Nu-mi spuneti ca si strainii sunt nashpa, ca ce grea este viata afara si alte platitudini, va rog!
Antonel Alexandrescu, ramane cum am stabilit, mare bou a fatat ma-ta, saraca si ea n-are nici o vina!



- sursa Facebook :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.