joi, 27 aprilie 2017

Zeițele mele de la malul mării ....



Zeițele mele de la malul mării. Urfet Șachir, Violetta Petre, Maria Reta, și nu în ultimul rând Ileana Alexe. Frumoase, distinse, pline de grație și farmec, au răspuns invitației mele.  

Dacă aș povesti cum le-am cunoscut,  ar rezulta o carte.
Dar chiar o merită. Ne leagă amintiri dintre cele mai dragi,  de ani și ani de zile.
Cine știe, poate într-o zi, vom  sărbători prietenia noastră prilejuită de povestea zeițelor de la malul mării.
Vă mulțumesc din suflet pentru uriașa bucurie de a vă îmbrățișa.
Oricând, voi răspunde invitației voastre.
Vă iubesc ! 

2 comentarii:

  1. Ce dumnezeu, esti artista! Te-ai dus îmbrăcată ca un clovn!
    Rochie sexy, tocuri cui, poșeta neagra, asa se merge la o gala!
    Privește-o pe dna. Urfet!
    Ce artista esti, daca habar nu ai sa potrivești culorile pe tine?
    Nu-mi place deloc cum arati. Si pălăria aia, ia mai las-o-n basca mea!
    Arați ca de la circ

    Carmen Buzoianu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragă, ai dreptate... dacă blugi și sacou , la tine înseamnă clown... asta e. atâta poți, atâta gândești :)

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.