duminică, 16 aprilie 2017

Debandada ouălor colorate

ALO, FRAȚI ROMÂNI ! Ce e bre, cu DEBANDADA OUĂLOR COLORATE ? Iar o să mi se spună că sunt ”prea ca la țară”, :) dar asta sunt și nu pot să tac când ceva mă nedumerește, neliniștește.
NImic mai grotesc, ouă colorate, împopoțonate precum cocotele pe centură, uriașe, amplasate peste tot, parcuri, colț de stradă, etc. Ce e bre, spectacolul ăsta aiurit ? Paștele e sărbătoarea luminii, a liniștii sufletești.
Ne înnebunesc panaramele astea cu iepurașii, ouă colorate expuse dizgrațios. Unde s-a mai văzut așa mizerie, să deformezi, denaturezi marea sărbătoare a creștinității ? Se duce de râpă credința ! E dezgustător. Bandiții din administrații spală bani, cheltuie cu nemiluita, pe spinarea noastră împovărată de taxe, biruri. Bre, asta e evoluția prostiei, a dezmățului, desfâului, părerea mea. Asta sunt și aici mă termin, iubitoare de simplitate, bun gust, respect față de credința noastră. Băi, panaramelor, adunați-vă ouăle... Încetați spectacolul grotesc. Bleah. Elena Toma


6 comentarii:

  1. Leano, ia mai taci, bre.
    Daca nu tii dreapta credinta si sfanta tradictie, nu mai critica pe altii. Fiecare sa se simta bine. Odata-i Pastele.
    Hristos a inviat !
    Carmen Buzoianu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen_cita lu Buzoianu, minți și-n sfântă zi de Paște ? :) Ptiu, păcătoaso :)

      Ștergere
    2. Cu ce te-am mințit? lumineaza-ma, sfintia ta

      Ștergere
    3. Simplu/ Te numești Carmen Buzoianu cum mă numesc eu regina Margot :)

      Ștergere
  2. N-ai vrrea sa ma cauti si de sex?
    Ma legitimez.
    Ti-am urat Paste Fericit si te năpustesti asupra mea, ca nu-ti place tie cum ma numesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să te caut de sex ? Păi... nu mai e cazul.. miroși a spumă de ras :)))

      Ștergere

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.