luni, 20 martie 2017

Dan Nicolau - Frânturi


Intr-o comună de lângă malul Dunării dobrogene, autorităţile au făcut un pas înainte: au pus nume uliţelor. Astfel, pe la cei braconieri, se cheamă cu acte în regulă “Pescarilor”, mai devale e una a “Bătrânilor”, iar cea mai interesantă e a “şeptarilor”, unde locuiesc obsedaţii de şeptic ai bufetului localităţii! Chiar că nu aveaţi de unde să aflaţi altfel, nu?

*
“Bărbatul este singurul mascul care îşi bate femela. Aceasta înseamnă, ori că e cel mai brutal mascul, ori că ea e cea mai afurisită femelă!”
Georges Courteline

*
In acea seară specială, când după un anunţ al nu stiu cui, prietenii mi-au urat “Apocalipsă uşoară!” m-am grăbit să mă trezesc la ora anunţată, să fac fotografii Apocalipsei live. Când colo, vax! Nici măcar Columbenii nu s-au împăcat! Tipii ăştia care prevăd ce prevăd, nu prea sunt serioşi!
*
De curând, m-am cutremurat la vederea unei mărturii: plecând, sau voind să plece, neîmpuşcaţi de grăniceri, cei din Germania Democrată îşi atârnau cheile casei şi ale maşinii de un cui bătut într-un copac! Si plecau! Fără să se uite înapoi! Poate e important de ştiut!
*
Am auzit o expresie de ţinut minte: “Sunt bolnav de diagnostic!” Nu e tare?
*
De fapt eu doar le citez, că doar n-oi fi aşa deştept: “Cea mai bună dovadă că există inteligenţă extraterestră este faptul că nu ne-au contactat!” Mi s-a părut prea tare, ca s-o păstrez pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.