duminică, 19 februarie 2017

Marian Matei : ”TOATE panaramele cu spoială basistă”


Am #rezistat si astazi si o sa incerc sa #rezist si maine, impreuna cu prietenii mei... Pana la urma, chiar daca se va consuma miscarea de protest din strada, va ramane in urma ei o suma de castiguri.
Guvernantii corupti, indiferent de culoarea politica,au realizat ca legile date in favoare lor scot in strada sute de mii de oameni.
Oamenii normali si cinstiti au realizat ca impreuna sunt o forta de luat in seama.

Generatia tanara, 18-30 de ani, a inceput sa constientizeze pericolul imens adus de o clasa politica mai mult decat corupta.
"Teoria Conspiratiei" ne face sa ne intrebam cum de guvernul Ponta a cazut la iesirea in strada a doar 30.000 de oameni iar guvernul Grindeanu-Dragnea rezista dupa zile de proteste ce au scos in orasele tarii peste 500.000 de oameni la momentul de intensitate maxima.
M-am intalnit din nou cu oameni foarte misto, carora le pasa si #rezista si am primit si insigna cu #rezist pe care o sa o port cu mandrie.

Geta Andrei, Patty si Cristi Tudor au inchiriat un catel, dupa cum vedeti in foto, ca sa scoata si ei un ban cinstit de la domnu' Soros :)
PS- Cela Buturuga, Sanda Nitu, Stefi Stef si absolut TOATE panaramele cu spoiala basista care au spus ca cei din piata sunt manipulati de Johannis si USR, va doresc de Sambata mortilor sa va f@ta Bolcas in bot iar eu, derbedeu pervers ce sunt :) , sa ma uit la voi in timp ce mananc popcorn si sa beau tuica in loc de Coca Cola!
Asa sa va ajute Dumnezeu, sa va luati lumanari de banii primiti de noi in strada!
Amin si #partikip cu bani de lumanari! :)
UPDATE- in ultima poza, eu si Cristi Tudor ne-am pozat impreuna deoarece amandurora ne plac mumiile scoase de la naftalina, avem si noi slabiciuni la fosile, ca arheologii. :)
Se aude, fai, lepecistelor? :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.