vineri, 3 februarie 2017

Marian Matei - AUTODENUNȚ

Doamna ministresa de Interne, Carmen Dan, nesilit de nimeni si de bunavoie declar urmatoarele fapte savarsite de mine impreuna cu alti acoliti ai mei, ca nu pot sa le spun altfel.
In seara zilei de 2 februarie, anul curent, m-a pus dracu' si am baut niste palinca trimisa mie de o doamna draguta din Ungaria, Szőcs Anna pe numele ei de unguroaica. Ca urmare, am lasat masina proprietatea firmei in parcarea din fata blocului, am luat o sticla din plastic la jumate pe care am umplut-o cu palinca de Bihor dupa care am plecat sa vad ce se intampla in Piata Victoriei.

Mentionez ca desi aveam cartela noua de RATB, am luat un taxi ce-mi iesise in cale si am cerut bon fiscal pentru taxe la guvern.

Ajuns in piata, m-am intalnit cu un grup de prieteni care urmareau scopuri dubioase, precum demisia Guvernului sau Muie PSD.
Pot sa afirm cu tarie ca un prieten, Eugen Nitu, a impartit covrigi cu mac salbatic de la domnu' Soros, drept care lumea a devenit mai nervoasa.
Vazand acesti oameni nervosi, am scos numita sticla de palinca si am impartit crestineste la lume, dupa care am baut si eu, cu ochii dupa organele statului, sa nu ma creada betiv.
Declar ca dl Eugen Nitu avea si o sticla metalica plina cu whisky J&B. camuflata intr-o punga de hartie, precum vazuse el ca beau betivii din America, sa nu ia amenda de la organe.
Eu camuflasem, doamna ministru, palinca intr-o sticla de apa minerala ieftina, Aro pe numele ei de la Metro.
Aceste bauturi spirtoase au calmat spiritele incinse, mai ales la doamnele Irina Murgulet si Craus Amy, care n-au mai spus "muie Pesedeu". In schimb doamna Cristina Gabriela Matei dupa ce a consumat mai multe inghitituri de palinca a luat un fluier de la doamna Patty Calin cu care ne-a asurzit urechile foarte tare. Deoarece nu mai auzeam bine, de nervos ce eram,am baut si eu impreuna cu dl Marius Calin Sarba, pana ne-am calmat strigand lozinci si mascari impotriva dlui Dragnea.
Amestecul dintre whisky si palinca a dus la acea combinatie denumita popular "carcalete" care face ca lumea sa fie mai buna si mai toleranta, chiar daca se lasa cu usoare dureri de cap a doua zi, ceea ce n-am avut.
Toate aceste fapte reprobabile s-au petrecut in mijlocul pietei Victoria si regret ca palinca s-a terminat si datorita dlui Tiberiu Lovin pe care nu-l nominalizez, sa nu-si schimbe fanele lui impresia despre el.
In incheiere, doamna ministru, mai pot sa declar ca dna Clara Popescu de la Ploiesti a impartit fructe confiate cu ceva droguri etnobotanice, pentru ca dupa ce am mancat nu mai auzeam fluierul aflat in gura doamnei Cristina sau nu mai imi pasa de zgomotul lui.
Poate o fi fost de vina si palinca, nu zic nu, dar sa stiti ca nu am servit seminte de bostan precum am vazut acest gest la dl Cristi Tudor, Patty Patty Calin si alti consumatori, care au umplut piata de coji de seminte. Am vrut sa pun manele pe telefon, sa se asorteze cu palinca si semintele, dar oamenii dumneavoastra mi-au taiat netul in piata si am fost nevoit sa improvizez desi eram ragusit de la palinca rece.
Ultima gura de palinca din sticla de plastic numita pet, am consumat-o intr-o statie de tramvai, singur si fara sa ma vada copiii minori, dupa care am aruncat-o intr-un tomberon de gunoi aflat in calea mea.
Doamna Carmen ministra, imi asum aceste fapte, cu mentiunea ca tramvaiul cu care am plecat se legana foarte tare iar cand am fost sa cumpar shaorma pentru nevasta si copila, nu mai nimeream usa de intrare, facand confuzie intre un geam mare si o iesire fara geam.
Declar aceste fapte prin inscrisuri si probe foto, mi le asum si promit sa le repet si asta seara, cu acolitii mei.
Girafa pe care o vedeti in poza pare in ceata, dar asa o vedeam si eu aseara si aveam impresia ca se misca din cauza la aceste bauturi spirtoase reprobabile.
Ultimele doua poze imi arata faptele fara precedent petrecute ieri seara, in piata, cu muierea mea facand ochii mari la sticla ce aproape se golise si cu mine avand ochii mici de bucurie ca am adus un strop de pace si toleranta in lumea asta rece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.