vineri, 10 februarie 2017

Marian ILIE - Cucuveaua

Bre Principesă de Trivale
Constat că ţi-ai luat safteaua
Că văd pe blogul dumitale
Cu ochi albaştri, cucuveaua

Mă cufundasem în lectură
Şi începu să-mi fie rău
Simţind subţiri dâre de ură
Cum se răsfrâng pe blogul tău


De când în patria iubită
Se-ncrâncenară două oşti
Feisbucii ce se cred elită
Şi gloata ce-o numesc ei proşti

Mărul discordiei pendinte 
Îşi trage seva de prin Malta
- Cum zice Domnul Preşedinte:
“Una îi una, alata-i alta”

Nu o să intru în detalii
Problema e prea delicată
Pe buzele adâncii falii
Stă Romania crăcănată

Dar mă întreb de ce matale
Ce te pretinzi imparţială
Nu vrei s-aloci spaţii egale
Cumva eşti transnaţională?

Zic guri mai rele că rezbelul
Îşi are-n SRI trăgaciul
Iar DNA  poartă drapelul
Sub care luptă Klaus Baciul

Că veni vorba de Codruţa
Gândind eu rostul dumneata
Îmi zic în sine: sărăcuţa
S-a pricopsit c-o cucuvea

Şi  crede a vedea mai bine
Prin ochii cei albaştri-ai ei
Cu care nu mai dă de mine
În lupta asta de idei…











5 comentarii:

  1. Dle senator de Gulianca, deveniși mai șugu_băț. Spirit ludic fiind, la rându-mi, îți fac jocul, recomandân du-ți două aforisme proaspăt trimise de dl Harry Ross din Israel.

    1 - Din dragoste pentru adevăr, uneori ne luăm de păr.
    2 - Știm cum arătăm goi, însă nu știm ce zace în noi.
    :)
    Nu l-am cunoscut, în realitate, pe dl Ross :) La cei 87 de ani, nu mai poate călători, sănătatea-i precară-l împiedică. Este colaborator vechi al blogului, ne leagă vreo 5 ani de prietenie virtuală. Nu l-am văzut gol, pe dl Ross, nu m-a văzut goală, țin să specific :))))Dar este interesant, se adresează goliciunii din noi, spiritul sec, lipsit de vlagă, noimă, pus pe fapte neortodoxe, etc.

    Eu înțeleg unde bați matale, dar ai luat plasă... Poza atașată, luată de pe blogul meu, este aleasă de mine. Am găsit-o pe internet. Plăcându-mi mesajul semnat de neica Mandela, ăla, care n-a prea fost prost la viața lui, m-am grăbit să atașez și eu poza paginilor dedicate prietenilor, membrilor Club XXL, având în vedere că motto-ul nostru este:
    Adevărata frumusețe nu are greutate, vârstă, înălțime. Ea este spirit ce dăinuie.”

    Știind calitățile atribuite bufniței, am decis să folosesc imaginea, mesajul drept avatar al nostru.

    Știu, pe matale te duce gândul la simpatia pe care o manifest eu pentru Laura Codruța Kovesi și bufnițele ei. He, he...
    Bre, nea Marinele, indiferent cine ar fi la conducerea DNA, dacă reușește să pitească penalii, eu mă bucur. Se curăță spațiul mioritic de hoți. Ar trebui să te bucuri și matale, dar nu poți, pentru că, probabil, ai câțiva ”pretini” ascunși :) Dumnezeu să-i ierte , dacă -i așa. Tot răul, spre bine.
    Cu cât mai puțini hoți, bandiți, manipulatori, trădători, etc.. , cu atât mai bine.
    Nu mă pricep la politică, dar, așa, în simplitatea care mă caracterizează, îmi respect Președintele, susțin actul dreptății, al adevărului, și lupt pentru onoarea, demnitatea neamului meu. Astea fiind zise, te salut, cu respect și-ți amintesc: pe 28 februarie, ești invitat la Casa armatei, ora 12.00 - expoziție pictură și aniversare 11 ani, Irina Maria Aldea. Așa că... să ne rugăm pentru mai binele tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dna, fiindca adusesi vorba ca DNA reuseste sa "pitească penalii", nu credeti ca este randul Dlui Klaus sa ajunga sa dea socoteala de casele care le are, de impozitele neplatite , de guvernarea "tehnocratilor"de...sau poate cucuveaua dumitale si a dnei Codruta o sa-i aduca noroc? (Nu pentru mult timp.)

      Ștergere
    2. Haida, bre... ți se puse gâlca pe Iohannis. Dacă ar fi existat dovezi, ar fi fost ” priponit ” demult.
      Dacă vor apărea dovezi, gratiile îl așteaptă după ” eliberarea de mandat prezidențial. Cine a greșit, să plătească. Dar, atâta timp cât țara mea are un PREȘEDINTE ALES DEMOCRATIC, eu îl respect. Așa m-a -nvățat bunica mea... să respect oamenii care trec pe uliță, chiar dacă nu-i cunosc. Darămite un președinte ?
      Să fim serioși.

      Ștergere
    3. D-na Elena, ce dovezi mai vreti, cand exista sentinta judecatoreasca? Ca Dl Iohannis, ca presedinte, a reusit sa mute procesul, mi se pare la Piteti, este alta mancare de peste. Nu orice muritor are atata forta de a "convinge" justitia pentru aceasta miscare strategica. Apropo, cumva i-ati pus Dvs. pile la Curtea de Apel Pitesti?

      Ștergere
  2. Multumesc pentru aprecieri si pentru intelegere. Este un semn ca darele acelea de ura ce brazdeaza chipul tarii se pot evapora. Nu poti pretinde tuturor sa fie intelepti, dar sa nu-si urasca cu niciun chip semenii, mi se pare chiar simplu. E o necesitate vadita in toata istoria omenirii.
    In rest, sa lasam sa treaca timpul si vom vedea cine-a zis ce-a zis... bine si cine nu.

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.