joi, 16 februarie 2017

ALO ! SILVIU MÂNĂSTIRE...

ALO ! SILVIU MÂNĂSTIRE , crezi că ne-ai putea spune și nouă ce sentimente te-ncearcă auzindu-l pe Dumitru Dragomir, invitatul tău, la B1 Tv, victimizând penalii, în frunte cu Adrian Năstase, care, din spusele lui, deducem că prea_penalul Năstase a fost condamnat pe nedrept ?
Și ce -o fi în inima ta, suportându-l pe Codrin Ștefănescu, care, cu ochii beliți, ne asigură că PSD va scăpa România de cătușe. Și-ți spune asta și ție, tu, realizator al Dosarului de politician, prevestitor penalilor în așteptarea cătușelor. Bre, nea Mânăstire, te-ai dat cu penalii. La ce dracu mai faci emisiune, doar așa, de ochii lumii ? Cât ți-ai tras, pentru asemenea trădare, asemenea penali invitați ? N-ai curaj să spui României trezite la realitate.

5 comentarii:

  1. Asadar, ca sa iei o pozitie in conditiile actuale trebuie neaparat sa fii platit. Eu si alti doi prietenii de pe FeseBuci chiar ne intrebam: pe tine cine si cu cat te-a platit, Elena Toma? De la o vreme te-ai infierbantat rau de tot.
    Noi, de la Schit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Hai să te răcoresc. Să dea Dumnezeu și Maica Domnului, în sfântă zi de sărbătoare a morților, azi, Moșii de iarnă, atâția bani să mai ai tot restul vieții tale câți bani primesc eu pentru cele ce scriu.Și să ai parte de trai cu 363 de lei, atât cât primesc eu indemnizație de la stat.

      Păi, băi panaramă care ești... Mânăstire ăsta face, realizează emisiunea Dosar de politician, da ? Arăta cu deștul hoții, penalii, care ajungeau, pe merit, după gratii. Doar el era cel care făcea schemele hoțiilor. Deodată, apără penalii. Asta înțelegi tu a avea opinie ? Un asemenea curaj te duce cu gândul la marele sacrificiu.. și-a tras șpaga. Altefl.. de unde, până unde, bre, un apărător al dreptății, al adevărului, un luptăror împotriva corupției să trădeze în halul ăsta ? iar tu miroși de la o poștă... ești în barca penalilor... abține-te, am alergie la trădători, manipulatori, apărători ai penalilor.

      Ștergere
    3. Inseamna ca tot ce ai scris in viata dumneata a fost la fel de aiurea in tramvai, daca la varsta dumneata trebuie (si chiar reusesti) sa traiesti din atat de putin. Ce mama dracului, pana si tiganii iau ajutor de la stat mai mare. Nu am cum sa te cred ca nu te plateste nimeni, cand te vad corporatista mie-n suta. Sau ai dat in mintea copiilor aceia de-si zic robo-sapiens?
      Noi, de la Schit

      Ștergere
    4. Dacă mă vezi corporatistă înseamnă că ai orbul găinii, nene. Ai trăit degeaba, n-ai învățat nimic, nu te pricepi la oameni. NU benefic iez de ajutor social, nu am cerut nimic statului, nu am pensie, viața mea fiind roman de film, am rămas și regulată și cu banii luați, cum vine vorba.

      Refuz să cred că un om normal, întreg la minte, poate manifesta pentru guvernul Grindeanu, un guvern de hoți, care apără hoții. Ori ești prost, ori ești hoț.
      Prost, nu prea pari, ai o gramatică impecabilă, atunci ești hoț, aperi interesele hoților, deci și p-ale tale. Dixit.

      Eu apăr demnitatea unui neam păcălit de la 1948 încoace. S-au trezit românii. Hoții, bandiții care au manevrat-o până acum au belit-o, nene...

      Ștergere

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.