duminică, 26 februarie 2017

Alături de târgoviștenii mei ! Hai, România !


ALO, TÂRGOVIȘTENII MEI FRUMOȘI. Nu știu cine sunteți, dar vă iubesc. Mi-au dat lacrimile, văzându-vă în Piața Victoriei. Cred în târgoviștenii mei. Știu, sunteți constrânși, condiționați, dar libertatea de a vă exprima NU v-o poate lua nimeni. Sunteți mesagerii celor care nu au putut ajunge,și în această seară, pentru formarea steagului UE, LIBERTATEA de a vă decide drumul, în numele sângelui vărsat în 1989. Mă rog pentru sănătatea voastră, Dumnezeu să vă ajute. VĂ IUBESC. SUNT MÂNDRĂ DE VOI. Hai, România !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.