joi, 29 decembrie 2016

Gheorghe NOUR - Gala premiilor IPA

Gala premiilor IPA .Ce poate fi mai frumos ca atunci cand cei care iti apreciaza o munca de multi ani pentru frumos si care cu modestie am impartasit si celor care apreciaza munca, creatia si frumosul de langa noi fara a ma intersecta cu invidia ,egoismul intrucat mi-am urmarit crezul si drumul meu drept si fara intersectii.


Anul 2016 pentru mine a fost poate cel mai incarcat cu emotii de fericire si trairi speciale la Saloanele Moldovei nominalizat la premiul ,Bienala Internationala de la Buzau-participant ,Premiul II la Concursul International ,,Univers Romanesc XXL,,Trofeul de Excelenta al IMMGalati-pentru coordonarea restaurarii Monumentului Branselor Galati .

Momentul cel mai special la aceasta Gala a preiilor IPA a fost si acela de a largi paleta frumosului prin participarea familiei mele care si ei sunt impatimiti ai frumosului -sotia -Lia Nour arta decorativa si baiatul mare Adrian Nour actor si mare iubitor de cantec de buna calitate si dans-step ,care ne-a incantat cu cateva melodii speciale .Multumesc conducerii si domnului Ion Melinte -presedintele Asociatiei Inernationale a Politistilor din Romania pentru aceasta recunoastere a muncii mele dandu-mi posibilitatea sa arat un crampei din preocuparile familiei mele pentru frumos la acest mare eveniment al familiei IPA 2 Galati.Cu stima si consideratie Gheorghe Nour .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.