vineri, 16 decembrie 2016

Angela Tocilă : am fost o vacă credulă și naivă


Diaconescu Cristian, fost Ministru de Externe nu e suficient de bun pentru a fi senator. Un Neica Nimeni i-a luat locul prin redistribuire și noi ne plângem de alde Dragnea, Ponta, Ghiță și alte zdrențe...
Domnule Traian Băsescu, parcă prețuiați loiatatea, cinstea și onoarea... Sacrificarea lui Diaconescu cât v-a costat? Sau mai bine zis, ce v-a costat?
Întreb pentru o fraieră care a pus ștampila pentru dumneavoastră mereu, o fraieră care a ieșit în stradă la suspendare, o fraieră care a bătut drumul de la Oradea la București să-și ia rămas bun la încheierea mandatului dumneavoastră. Bașca, a și organizat mitingul...
Știți, mi-am meritat toate înjurăturile de la anti-băsiști, mi-am meritat toate ofensele, toate măscările, toate blestemele să-mi moară copiii de cancer. Am meritat să mă numească niște analfabeți, curvă, scroafă băsistă, ani la rând... Le-am meritat pentru că am fost o vacă credulă și naivă. Mulțumesc, domnule Băsescu, fără dumneavoastră n-aș fi fost nici naivă, nici scroafă, nici curvă și nici copiii mei blestemați să moară-n cancer. Mulțumesc că, în sfârșit, am aflat cine sunteți.
Care v-am pupat pe mandate, pe țară, pe unirea cu sărăcia de Moldova. Să vă uniți sănătoși, dar fără mine.

https://www.facebook.com/angela.tocila?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.