luni, 24 octombrie 2016

Mircea Iordănescu : Cei ce aveți o mamă....

Cei ce aveti o mama in viata, puteti sa-i spuneti cat de mult o iubiti. Faceti lucrul acesta de cate ori aveti ocazia, nu o neglijati, nu se va plictisi de mangaierile voastre.
Mi-e dor de tine, MAMA...
Pe alte tărâmuri ai plecat,
Cu inimi sfărâmate, de sloi,
lăsându-ne-ai, cum te-ai îndurat?


O, mamă! tu n-ai gândit la noi !
În ochi aveai păreri de rău,
Când ne-ai privit ultima oară
Şi printre genele ce se zbăteau
Întrezărit-am lacrima-ţi amară.
Şi pleoapele ce s-au închis,
Purtau amprenta disperării
Iar sufletul s-a aplecat învins,
Şi s-a-nălţat în toiul înserării.
Mi-e dor de chipu-ţi zâmbitor,
De mâna-ţi caldă ce ţi-o aşezai
Pe creştetul meu mereu gânditor,
De vocea-ţi caldă, când mă dojeneai.
Mi-e dor să îţi cunoşti nepoţii,
Ce te iubeau doar din poveşti
Aşa cum te iubeam cu toţii,
Mi-e dor să mai trăieşti !!!
Mi-e dor de tine dragă mamă,
Că ai fost prea tânără să pleci !
Şi n-ai băgat de loc de seamă
Că ne-ai lăsat singuri pe veci !
Nu am nimic...dar tot aş da !
Să îmi apari măcar odată-n faţă !
Să stai în soare să te pot vedea
Şi să te iert că nu mai eşti în viaţă !!!
EU SI MAMA MEA!
.........

Odihnă veșnică...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.