vineri, 9 septembrie 2016

Samael Richterstein - Sunt eu în visurile tale


Sunt ochii mei aceștia de-i visezi, iubito şi eu în visul tău întotdeauna-am fost- ascuns în tâlcuri de descânt, în cânturile ce-ți tot cânt, am fost, voi fi şi sunt...
Nu-i carne să ne-nchidă dragostea, iubito, nu-i timp nici spațiu nu-i - unde e vid, tu pune-mă pe mine şi-unde nu vezi nimic, ca să mă vezi, tu ochii-mi să ți-i pui.

Sunt eu în visurile tale și călăuză-ți sunt când zbori în vis,
eu îți aștern în gând a gândului petale şi din cuvinte-ți sap cărare să-mi vii în paradis-
închide ochii de mă recunoaște, deschide-mi ochii-n ochii tăi, priveşte-mă prin ei-
eu sunt vulcanul ce îți luminează-n noapte drumul şi drumurile toate,
din Sud, din munții mei şi din deşert de ape,
de pe orbita asta, dintr-un atom din univers, sunt eu cel care te chemă vers cu vers în infinit...
Eu te-am ales, eu te-am reconstruit din cioburile toate...
sunt ochii mei prin care vezi că nu ai moarte,
şi-s ochii mei prin care vezi că infinitul ăsta e... finit-
vino, vino acum, vino aici... Lilith!

19 Februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.