luni, 2 martie 2015

Sanda Nicucie : Vine primăvara...



Vine primăvara şi îmi cântă-n sânge
Mugur de cireaşă, 

vişin inflorit.
Sub spledoarea albă, rana nu-mi mai plânge,
Iar privirea-mi arde, 

verde-nmugurit.


Iarba văd cum creşte răsărind din umeri
Nu mai simt povara iernilor ce vin…
Am lasat-o'n urma anilor mei tineri.
Vine primăvara!
Azi mă nasc putin.

Vifore cumplite nu-mi mai bat în geamuri,
Se întorc cocorii 

parcă-n veşnicii,
Şi sub crudul verde se apleacă ramuri.
Vine primăvara! 

Tu, iubire-mi vii?

7 comentarii:

  1. am vrut sa comentez la postarea despre fructe,dar nu reusesc.mai bine mananc o banana si ma bat cu bomboane decat sa ma bat cu M.I. sau altii. De banane,portocale nu s-a scris nici o poezie pe blog.Se pot supara si ele.Sa vezi atunci razboi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tacerea ta,oglinda a pasilor marunti,
    Balada nerostita a dorurilor noastre ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai intarzia,"Primavara",te-as imbratisa cu toate florile pe care le-ai sadit in mine.Te-as saruta cu toate cararile pe care le-ai batatorit in inima mea.Te-as mangaia cu toate visele,ratacite in ochii mei.Ar fi ultima ta "intarziere", pentru ca nu te-as mai lasa sa pleci vreodata.
    Sa te chem?Cum as putea, cand simt ca pulsezi in mine, amestecand vesnicia cu zambetul tau pur si sufletul tau de copil?Te iubesc si, daca ti-ai facut loc in inima mea, cred ca ma iubesti la fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. propun un subiect pentru prietenii blogului 'Tu esti Primavara mea'. sa vedem cine si a cui primavara este

    RăspundețiȘtergere
  5. https://www.youtube.com/watch?v=iBHuVWOrWPw

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.