vineri, 6 februarie 2015

Urfet Sachir: Vă mulţumesc, domnule Marin Toma !


Dragi prieteni, La această frumoasă și valoroasă revistă - Revista literară “Dor de Dor” – am devenit colaborator, după frumosul debut literar ȋn revistă pe care mi l-a făcut scriitorul Marin Toma, un domn al culturii romȃnești, căruia doresc să-i mulţumesc din suflet și să-i urez multă sănătate, putere de muncă și realizări de excepţie ȋn continuare.

Așa cum spun și ȋn AUTOPREZENTARE, ce e dat să se ȋntȃmple, se ȋntȃmplă și pot spune cu mȃna pe inimă că am avut noroc să-mi iasă ȋn cale un OM cu suflet frumos și să-mi dea aripi ca să zbor ȋn universul magic al poeziei.

VĂ MULŢUMESC, DOMNULE MARIN TOMA!!! DUMNEZEU SĂ VĂ BINECUVȂNTEZE!
VĂ MULŢUMESC, DRAGI PRIETENI ŞI VOUĂ, CĂ ȊMPĂRTĂŞIŢI CU MINE BUCURIA MEA ŞI SUNTEŢI ALĂTURI DE MINE ȊN ORICE ȊMPREJURARE! DUMNEZEU SĂ VĂ BINECUVȂNTEZE!

3 comentarii:

  1. E frumos ca Urfet Sachir a ales sa se exprime romaneste,dar e departe de poezie,asterne ganduri,vise,dorinte, in mod foarte prozaic.
    Domnul Marin Toma i-a facut un favor publicand-o in revista,´´i-a dat aripi sa zboare in universul magic al poeziei´´,dar daca autoarea nu face efortul de a se autodepasi in scriere ,va falfai din aripi in gol, nu va ajunge nicaieri.
    Urfet Sachir ,intentia ta e buna, dar poezia ( de jos) e slabuta (am citit si altele),chiar nu ti-au spus-o prietenii carora le multumesti cam exagerat?
    ...Eu nu ma bucur prea mult de bucuria ta,astept alta ocazie, cand vei scrie o poezie adevarata! Succes !
    doctor orz :)

    Vis cu Eminescu
    Dormeam adânc în noapte de decembre /În vremurile mele triste, sumbre,7 Un dulce somn nu ştiu cum am avut, În visul meu, un domn a apărut. Ecranul meu alb-negru din odaie Se-aprinse singur, ca o vâlvătaie, Deşi în suflet purta acelaşi chin, Eminescu apăru cu chip senin. De dincolo, din nemărginire, Revărsa imensa lui iubire, Nu asupra mea, ci-a tuturor, A năpăstuitului popor. Într-un amestec de patimă şi voioşie Cânta un cântec plin de duioşie, Se întreba: cum ar putea să plece În alte lumi din lumea lui cea rece? Pământul cel străvechi îi este drag, El îl veghează de dincolo de prag, În suflet multe lacrimi se preling Şi ochii lui încet, încet se sting.
    Şachir Urfet

    RăspundețiȘtergere
  2. Tribuie sa simti romaneste ca sa scrii versuri in Limba Romana
    Sachir Urfet incearca si bine face
    Ce nu imi place la ea, este lauda de sine prea exagerata.
    II lipseste in totalitate modestia. Rar mai gasim fete modeste.....

    RăspundețiȘtergere
  3. @".... In alte lumi din lumea lui cea rece.... "
    Urfet Sachir, Eminescu nu a plecat din " lumea lui cea rece " doar daca nu te referi la "Luceafarul "

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.