sâmbătă, 14 februarie 2015

Marcel Rădulescu a plecat la ceruri. Dumnezeu să-l odihnească !




Vestea a căzut ca un trăznet pentru cei care l-au cunoscut sau i-au fredonat melodiile. Marcel era unul dintre cei mai respectați și apreciați artiști pe care i-a avut județul în ultimii 25 de ani, iar împreună cu fratele său, Gabriel, a fost autorul unui hit al anilor 80 intitulat „Gata cu țăranii”.




În această dimineață, apropiații au anunțat că unul dintre celebrii „gemeni” a trecut în neființă după ce a pierdut lupta cu o boală nemiloasă. La aproape 59 de ani, Marcel Rădulescu a lăsat în urma sa regrete uriașe și un gol căre nu va mai putea fi umplut de nimeni, niciodată.
marcel radulescu a murit (1) marcel radulescu a murit (2)

Născut la 23 iunie, 1956
Localitatea: Târgovişte
Studii: Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport
Familie: căsătorit, două fete, Gabriela (25 de ani) şi Tamara (34 de ani)

http://www.targoviste.info/marcel-radulescu-a-plecat-la-ceruri/ 

3 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca in buna pace'a Lui ! Condoleante familiei !

    o eva

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Doiniţa mea dragă. Nu am fost în stare să scriu mai multe despre Marcel. Amintirile legate de voi, de tine, părinţii voştri, mă dor atât de mult. Am plâns, cu glasurile lui Gabi şi Marcel în suflet. Parcă-i văd, pe scena, la Casa de cultură, la Clubul petroliştilor, frumos îmbrăcaţi, cu papion, în aplauzele spectatorilor. Ridicau sala în picioare. Doiniţa mea dragă.. Dumnezeu să-l odihnească. Am lacrimi...

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.