vineri, 20 februarie 2015

Emilian Onciu - Să ne iubim pe ţărmul Mării Negre...

                                     

21 de comentarii:

  1. suntem expediati de pe alta pagina aici,in plina iarna, sa ne iubim la tarmul marii negre...suntem asa de fierbinti,incat am topi gheata de la mal,am putea sa ne scufundam...
    cine vrea sa facem pneumonie si sa ne indopam cu medicamente,cine vrea sa scape de noi ?
    (e doar o intrebare telepatica)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu v-a alungat nimeni. şi pe mine mă deranjează moderatorul, vă împiedică să scrieţi ad-hoc, dar nu e vina mea că s-a ajuns la această situaţie.
      şi pe malul mării e plăcut, de ce nu ? cântecul pescăruşilor, vuietul valurilor... vă inspiră. nu vă temeţi, nu veţi răci. dragostea pentru cuvinte ared în inima voastră, abia temperatura zilei mai domoleşte vâltoarea :)

      Ștergere
  2. Propun in weekend sa renuntati la moderator. Daca VA PASA de noi

    RăspundețiȘtergere
  3. POVARĂ SUBLIMĂ

    Sunt firul unui gând ce te atinge
    Vibrând nisipul călător din tine…
    Aş strangula cuvântul care doare
    Grădina mea cu flori, te rog, nu plânge

    Eu ţi-aş aşterne inima cărări
    Şi aş ciopli dorinţa ta în mine
    Iubirea mea, şirag de întrebări,
    Urcuş spre bucuriile Divine

    Eşti brazda începuturilor toate,
    Povară despletită a luminii
    Te-aş împleti izvoare-nvolburate-
    Prin vene să-nflorească trandafirii

    RăspundețiȘtergere
  4. Stimata Elena Toma, lasati copiii sa vina in bratele blogului.Nu opriti accesul prin moderare.Vreti sa ucideti dragostea de frumos?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU vreau să ucid pe nimeni, nu am puterea, nici cu gândul, să ucid. Dar atâta timp cât nu scăpăm de zdrenţele care ne-au intoxicat sufletul cu urâciunile lor.. nu pot renunţa la moderator, din păcate.

      Un mic exemplu.. vedeţi ora, mesajul, semnatarul...
      Mai e nevoie de explicaţii ?
      ..........................................
      Ghilgames a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Alexandru Florian Săraru - Pe cruci de viaţă":

      Ipocrita perversa si parsiva ce esti..."fa doamna Ileana"

      Publicaţi
      Ștergere
      Marcaţi-l ca spam

      Moderează comentarii pentru acest blog.

      Publicat de către Ghilgames pe Elena Toma - Club XXL la 21 februarie 2015, 13:59

      Ghilgames a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Gânduri - Versuri Alexandru Săraru. Muzică şi Voc...":

      Mai lipseste Elena Udrea...sa dea cu declaratia in caini si cu degetul in fu... in nas pardon. Domnule Sararu ,prin "dush scotian " doamna Elena a dorit sa va explice natura caracterului ce o caracterizeaza! Va spun un secret (da ramane intre noi ) e inca virgina...de asta e asa "salbatica"!
      P.S. :Sa fiti destepti si fara frica...ca-i democratie !

      Publicaţi
      ..................................................

      doctor orz, te rog, semnează-ţi comentariile, se crează confuzii. ştii bine, avem prieteni, au tot interesul să ne alunge prietenii.

      în plus, s-a lansat ideea că eu aş fi doctor orz.... la asta s-a ajuns.. şi iată ce păţesc, dacă nu introduc opţiunea aia.. cu logatul pe blog, conectat la google, etc...

      şi asta pentru a putea comenta orz... Anonim... dar semnează-te, ca de obicei.. altfel.. suntem loviţi din toate părţile şi suntem tentaţi să credem că numai tu loveşti, doctor orz... trăi-ţi-ar neamu' :)

      Ștergere
    2. Sa fie "Tarzan" :) haiducul blogului?
      am zis-o :) ce mai formula :)

      Ștergere
    3. pacat de tineretile lui Ghilgames si de nervii Elenei Toma.

      Ștergere
    4. pe 24 feb, nu uitaţi, vă invit pe o pagină specială dedicată iubitorilor de frumos... în frunte cu doctor orz. modest, cum îl ştiu, nu cred să apară printre noi, dar tot îi dedicăm un gând, o melodea, aşa, ca de primăvară.

      mergem mai departe... Dumnezeu e cu noi. nu mor caii când vor câinii.

      pe acest blog, am tot reiterat, intră cine doreşte, rămâne cine poate. adevărul are preţ greu.. zdrenţele vor să ne arate că au rezistenţă. :) n-au decât... :) noi, iubitorii de cuvinte, mergem mai departe...

      Ștergere
    5. @Va spun un secret (da ramane intre noi ) e inca virgina...de asta e asa "salbatica"!
      Daca esti ginecolog, ai grija, prietene, ca vor face coada cititoarele blogului.Da blogul faliment.Risca sa ramana fara cititoare.Poate citesti si in stele? Sa faca o coada lunga si cititorii?

      Ștergere
    6. Şi asta este mizilic, cum zice vorba... faţă de alte insulte, măgării. Dar, nu încetează ! De un an de zile, aşa o ţine, neobosit, neostoit. Domnilor, numai satana poate face asemenea ravagii, se poate ţine de capul nostru... fără jenă, tupeu, la maximum. Un tânăr de 35 de ani, Alexandru Pricop, din Iaşi, se trage cu mine de şiret... de parcă am citit aceleaşi cărţi. Rugăminţi de bun simţ, doar, doar înţelege, se ruşinează şi el. Nimic ! N-ai văzut aşa ceva. Asta e !

      Ștergere
  5. o seara placuta,am plecat ! ...
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu ştie cine a scris acest comentariu :) Bre, fii şi matale serios... Băieţii dăştepţi fac coadă la comenatrii... te imită, plagiază, puii mei... au draci pe ei, nu se lasă... crează confuzii.

      Ștergere
    2. A plecat, unde?
      si fetele? ce fac fara orz?

      Ștergere
    3. Ei, bine ! Aşa e când te simţi iubit, răsfăţat ! :) şi aici, mă refer la toţi colaboratorii, prietenii. Îi iubesc, îi răsfăţ, îmi pun sufletul covor de flori pentru paşii lor... iar ei se joacă cu inima mea.. :)
      Numai pe mine nu mă iubeşte, nu mă răsfaţă nimeni !
      Primesc blesteme, injurii, defăimare, atacuri nemeritate.. de ce nu ? Iubirea are preţul ei:) Iubesc ? Da ! Plătesc ! Păi nu ?

      Ștergere
    4. Unde pleacă orz ? Păi, unde poate pleca ? Pe paginile alese :) Ce fac fetele ? Păi, ce pot face ? Să scrie, cum le-a sfătuit orz. Dacă n-ar avea har, nu am insista atât. Dacă vor dori, fetele vor scrie, vor publica acolo unde vor dori ele. Niciodată nu am impus condiţii. Dacă vor dori să publice şi pe blogul nostru, cu drag, le public.. şi mergem înainte.. :)

      Ștergere
    5. nu faceti tragedie! nu pleaca nimeni!

      Ștergere
    6. Orz nu pleaca dupa fete, ramane pe blog .
      N-au decat fetele sa plece.

      Ștergere
    7. Măi dragă Anonim al orei 17.49, bag de seamă că n-ai ce face. Ori eşti un postaci prost plătit să instigi lumea la coşmar, ori, nu ştiu ce puii mei şi pana mea te îndeamnă să îndrugi verzi şi uscate, când fetele au tot scris că nu vor pleca de pe blog, au libertatea să scrie, să publice unde vor, unde sunt primite, încurajate. Îmi doresc să le fie bine, să se bucure de succes.

      Ce motiv ar avea să plece fetele ? Indiferent unde ar publica, nimeni nu le va respecta, preţui, aşa cum eu, doctor orz şi cititorii iubitori de frumos am făcut-o. Timpul le va demonstra. Numai aici, lângă noi, au avut parte de grija, dragostea faţă de cuvinte, li s-a spus unde şi cum ar fi mai bine dezvoltată ideea lor .. aici s-au simţit iubite, protejate.

      Anonim, nu-mi ridica piticii la mansardă.. te rog... Ai grijă de tine, lasă-ne pe noi, grija noastră o poartă Dumnezeu.

      Ștergere
  6. https://www.youtube.com/watch?v=2nE08W9uipA

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.