joi, 5 februarie 2015

Daniel Dumitrescu - Pentru mama


Cu greu găsești în lumea asta
Ca mama ființă-așa dragă
Ce-și crește  cu iubire-odrasla
Și pentru ea mereu aleargă

În multe țări și locuri multe
Cuvântul “mama” se rostește
Și peste tot același dor,
Același farmec îmi stârnește.



De-aș încerca eu jertfa mamei
De-o viață-ntreagă-a măsura
Mi-ar trebui sute de pagini
Și n-oi putea tot înșira

Exempul mamei, ca și-al tatei
Adesea-i dat de Dumnezeu
Ca să ne-arate a Sa  Iubire
Ce-o are pentru noi mereu

Iar astăzi eu spre-a mea maicuță
Mă-ntorc din nou cu pas grăbit
Să-i spun “Mulți ani cu sănătate!”
Căci pentru min’ s-a ostenit.
  

Daniel  Dumitrescu
Luna ianuarie, anul 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.