vineri, 19 decembrie 2014

Şachir Urfet - Dorul sufletului meu / Lacrima poetului

                  Dragii mei prieteni și vizitatori,
Vă invit și pe noua mea pagină de facebook, dacă aveţi plăcerea, cu un mic like, unde veti găsi, pe parcursul timpului, gȃndurile mele cele mai frumoase și profunde, proză și, evident, nu va lipsi poezia, dragostea mea! Vă mulţumesc!
https://www.facebook.com/…/Urfet-%C5%9Eac…/1532029473716039…

                    Dorul sufletului meu


Harpa sunetu-nduieşte
Precum marea valul său
Din adâncuri izvorăşte
Dorul sufletului meu.

Iartă, Doamne, roaba Ta
C-a iubit versul cel dulce
Află acolo vorba Ta
Să nu piară în răscruce.

Mai aproape e de Tine
Îngânând cuvinte rare
Meşterind să le îmbine
Să uite zile amare.

 
Urfet Şachir
Neptun, 27.11.1995, h: 01.20
..............
Lacrima poetului
de Şachir Urfet

Plânsul lumii e-n lacrima poetului;
adevărul plutește ȋn lacrima lui,
în molecula modestiei sale.
- Mi-e somn de nemurire! zice el.
- Mi-e foame de-adevăr!
De aceea umblu ca un boem
la margini de mahala
prin “Bronx”-ul autohton
și prind cu brațul acea euforie
a vreunui narcoman de “E”-uri
înainte de a se prăbuși la picioarele-mi
obosite.
O gheară mi se pune și nu pot s-o
suport,
îmi smulge pieptul și mă lasă cu
durerea – lacrimă de sânge,
inima-mi e chircită,
ochii-ncețoșați adună adevărul din
mahala.

Mangalia, 03.02.2013, h=21.00

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.