duminică, 28 septembrie 2014

SNAP - The Power

                             

32 de comentarii:

  1. papa was a doctor orz,
    doamnelor,domnisoarelor si domnilor,s-a dat startul discotecii pe blog

    va invit la dans,tinuta ...in pijamale
    (toata ziua am incercat miscarile de la soul train si supa de patrunjel) :


    http://www.youtube.com/watch?v=qXbP4JBf8To


    microfonul cu pilitura de fier

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zâmbesc ! Uimiţi-mă, să ascultăm melodiile pe care le propuneţi. E nevoie de un DJ... cine se oferă ? :)

      Ștergere
  2. Papa was a Rolling Stone- The Temptations (Full Version) - iniţial, piesa cântată de The Temptation o alesesem dar varianta găsită îmi interzicea s-o folosesc... între timp, mi-am amintit de Snap - The Power :) Ce iute de privire eşti, măi dragă microfon cu pilitură de .... tare ca fieru', iute ca oţelu ', la, la, la... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din cauza ploii ,pijamalele nu s-au zvantat,
      amanam party in pijamale,
      nu se putea veni in costumul evei si al lui adam,e pericol de gripa,doctorul orz nu a dat aviz

      microfonul cu wi- fi

      Ștergere
    2. afara ploua
      ce bine ca nu sunt o pijama uitata in ploaie
      altfel in loc sa ating un corp fierbinte wi-fi
      as atinge strunele ploiii innebunite de vant
      azi am party
      sa vezi cum imi fac de cap
      pana imi sar nasturii care si incotro
      e bine sa fii pijama transpirata, pardon, transparenta-
      toata lumea exclama "wow" , atunci simt cutremur cu magnitudinea de 10 grade pe scara Richter

      pijamaua de garda

      Ștergere
    3. mai incercati,scrieti in stilul doamnei elena
      va recunosc dupa pijamaua de pe gardul palatului culturii mele :)

      &

      Ștergere
    4. aveti dreptate.nici macar pijamalele stravezii nu sunt in voga. am ajuns pe gard


      pijamaua de gard

      Ștergere
    5. e party muzica si feerie
      atata galagie, mare nebunie
      cand rauri de shampanie
      curg peste pijamale
      scaldand nerusinat coapsele goale

      reclamatia gardului

      Ștergere
    6. umbla surcelele pe la party
      &

      Ștergere
    7. umbla si fac chef

      tic-tac

      Ștergere
  3. &
    va invit la un nou dans ,cantati si refrenul :

    http://www.youtube.com/watch?v=YNwjkEdBpOk

    In radio c'è anche un cane, in radio c'è anche un cane...
    e il cane bau bau, il gatto miao,
    e il piccione tru e il tacchino glu glu glu
    e il gallo corococò e la gallina cò
    e il pulcino pio, e il pulcino pio,
    e il pulcino pio, e il pulcino pio.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc... nebunatice comentarii. Zâmbesc ! Uite, dom'le, câte poate face o pijama, când pe gard, când ... pe lângă :))

    RăspundețiȘtergere
  5. https://www.youtube.com/watch?v=eABffH_VFbI&feature=share


    no words, only heart

    RăspundețiȘtergere
  6. vindem pijamale cu trenulet,pasarici,ursuleti,
    la comanda vindem si pijamale personalizate cu veverite CM,GR,GLM,MAGDL
    dela marimile s la xxl,plata in natura : afine,gutui.rostopasta,catina si pupici

    wi-fi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wi-fi, bravo... mi-a plăcut ce ai scris pe pagina Otiliei :
      "ce frumos e să iubeşti în spirală " :) e de prima pagină, dacă mai completezi cu ceva, un pic .. acolo :)))

      Ștergere
    2. am scris pentru baroneasa marllene de baden ca dansa nu are pagina de moment,dar coace ea ceva

      asa vorbesc eu,cand ma duc la aprozar,spun:
      sarut-mana,va rog,as dori doua piersici pufoase ca obrajii dv
      si ea mi le da gratis si uite-asa ,la plecare ne pupam fericiti pentru trocul in natura,iar de fiecare data cand ma reintorc la cumparaturi,ea are obrajii si mai pufosi si piersicille chicotesc in galantare: iar se pupa astia,ah,deja simt cum nu se mai satura de mine,o sa fiu cea mai zemoasa,doar pentru el.
      wi -fi

      Ștergere
  7. E asa liniste pe blog,ca mi se aude scartaitul cizmelor prin cartier.Nu e nimeni,poate sa fure cine o vrea blogul.Vad o pijama pe balustrada,e de ieri de la party,dar nu prea au dansat ca aveau pijamalele ude de la ploaie.Pai,cum sa dansezi in pijamaua rece ,fara bobina de oscilator, faci gripa..Daca blogul e deschis,il citesc si eu mai tarziu, cand iau un pe loc repaus dupa rondul de noapte din cartier. Ce sa citesc mai mult si mai mult,inceputul iubirii ca e inceput,ca sfarsitul nu-l mai apuc ca ies din tura...Vad aici ca e si unu wi-fi,il arestez face contrabanda cu net,toata lumea se conecteaza la el,m-as conecta si eu sa vorbesc cu maricica...Nu e nimeni pe blog,cartierul doarme,cainii latra speriati de scartaitul cizmelor mele,o sa merg pe poante sa nu fac galagie ,cand oi citi blogul sa nu se trezeasca doctor orz ca asta ma bombardeaza cu comentarii de nu mai pot vorbi cu maricica mea de la tecuci

    pristandaua cartierului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa ,de cand stau in post,m-am facut dastept,am gasit butonul unde sa ii dau mesaje maricicai

      fa,maricico,tu stii ca te iubesc numai pe tine,chiar daca tactu nu a vrut sa ma dea dupa tine,ca nu am mergedes
      doamna zoitica m-a ajutat sa imi iau scarbici,chiar acuma patrulez pe un blog (faaa,nu e bloc dala ca intercontinentalu,e ca un ziar,nu e naspa deloc,ca uite pot sa ma comentez cu tine in timpul scarbiciului )
      daca mai ai ceva de gand ,ma gasesti prin cartier,hai ca te pup ca trebuie sa iau micul dejun,ca deja am slabit de doru tau,plus ca am baut 3 kile de tuica ochii lu dobrin,ca sa rezist dupa tine,plus ca cizmele este grele si trebuie sa fac ronduletul,sa nu fure steguletele,ca iar nu imi ies la socoteala in fata lui nenea tipatescu care tipa la mine daca nu ies bine la inventar,intra la parere ca ti-am facut fusta din stindarde si o sa vorbeasca tot cartieru ..hai pa maricico,sa faci si tu suculet de sfecla galbena si morcovel albastru ca la blog scrie ca daca bei un pahar,e miracol,ramai insarcinata prin corespondenta,de tatal tau ma da dupa tine,imediat.

      ma semnez ca zice la blog ca ma sterge de tot,

      pristandaua pentru maricica,andreea esca ai legatura

      Ștergere
    2. de asta te iubesc eu pe tine


      maricica

      Ștergere
  8. se-aud iubirile sforaind. li se trage de la pijamalele ude.inimile iubesc nazal. Maine vor face coada la dr orz

    nasturel

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim25 septembrie 2014, 21:51

    iubeste-ma, mi-e inima carare
    pe care-ai inceput s-o ocolesti...

    ...@...

    RăspundețiȘtergere
  10. fa ,maricio,dupa micul dajun de noapte,altfel canta matele mine,este vesele ca eu ma comentez cu tine,ca pa ceat. maricio, e frumos aicisa pe blog,citesc si plag,m-afacut sa plang tanti baroana de la nemti (nu ,faaa,nu de la tg neamt,de acolo e sor-ta aia din italia)
    ,e tocami de la germania,ca a trecut si pa la pitesti,eu dormeam,da i-am mirosit parfumul
    plang marico ,ca as vrea sa avem si noi un inceput de iubire cum scrie baroneasa,as vrea sa ma atingi cu mana si sa imi arzi oscilatoru si eu sa zic,bis,bobineaza-ma inca o data si inca o data,adica dublu bobinel sa fiu,sa ma oscilez de bucurie in jurul tau...
    fa,maricio,mi e imi vine sa plang,as vrea sa murim amandoi electrocutati tinandu-ne in brate,dar n-am eu norocu asta,ca ma cheama dom tipatescu la prefectura ca iar s-au stinsl lampile
    fa,maricico,te-as chema si pa tine pa blog sa te fac blogarita (nu ,fa,nu iti trebuie motoreta),sa te vad intr-o zi cand oi muri ca imi scrii si mie o poezie :
    pristanda dac-o sa mori,
    pe-acolo sa nu te-nsori,
    ca a dracului sa fiu
    de nu ma marit cu-n viu

    pa ,maricio,viata e scurta,blogul e lung,trebuie sa mai fac un rond si mai vorbim dupa scarbici.
    pristanda pentru maricica iar,din nou ai legatura ,andreea esca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pristando
      mi-a zis Marghioala ca plangi.. Ce ai, iubire?

      Maicica

      Ștergere
    2. Pristando, azi e prima noapte cand voi inchide un ochi, celalat te cauta printre blocuri si asteapta semnal de la andreea esca. Mi-am pierdut linistea cum si-o pierdut Zinovia lui mos Sacaila ratele toamna trecuta- in toata ziua cate una. Taman si eu, in toata ziua pierd cate ceva.Ieri pieptenele, azi nu stiu unde ti-am pus palaria, maine ,parca vad ca nu am sa gasesc cheia de la portita. Si-apoi ma intrebi de ce am pierdut linistea. Daca erai cu mine, ne inchideam in casa si aruncam cheia pe fereastra, ca sa nu-mi fie ciuda ca am uitat unde am pus-o.Lasa rondul asa cum si eu am lasat fereastra deschisa. Daca nu aud cand bati la usa, sa nu cumva sa ingheti afara.

      Maricica

      Ștergere
    3. Pristando, daca- ai sa mori,
      Ma marit de doua ori
      Poate asa ai sa-ntelegi
      Cu moartea sa nu te legi
      Tu iubeste-ma cu foc-
      Sa nu ma plang pe noroc
      Eu te-oi iubi pana-n zori-
      Sa nu te grabesti sa mori
      Ce facem cu-oscilatorul?
      Stii c-am prins a-i duce dorul?
      Bobinel m-as bobina
      Sa simt ce e dragostea

      Maricica

      Ștergere
  11. Bună dimineaţa, frumoşilor. Iaca, niţică putere face minuni :) NU degeaba am ales The Power :) Să fiţi iubiţi. Eu vă iubesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. " iubirea in spirale" s-a dezlănțuit pe blog ,făcând minuni.

      Avocata lui pristanda

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.