miercuri, 30 iulie 2014

Yuja Wang plays Gluck Melody (Sgambati)

                              

15 comentarii:

  1. Ascultand aceasta lucrare simt cum ma imbratiseaza anotimpurile toate.Pulseaza rand pe rand. Tresar muguri si se scutur stele. Coboara in mine pescarusi si se ridica curcubee.
    Va multumesc pentru acest "leagan". Pentru cateva clipe m-am desprins de grijile acestei lumi...

    RăspundețiȘtergere
  2. A lăsat bunul Dumnezeu atâta frumuseţe, e şi păcat să uităm de ea. Mă bucur că v-a plăcut. E balsam al sufletului... muzica...

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata!

    Rana si balsam, cadere spre inaltare, pribegie spre regasire, framantare si dor, chemare si zbor.
    Ascultand-o iti da sufletul in floare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ´´cadere spre inaltare´´,vezi aici:

      http://www.youtube.com/watch?v=cqT_fiqYTZQhttp://www.youtube.com/watch?v=cqT_fiqYTZQ


      Ștergere
  4. Pe lumea asta minunata
    Si dulce ca un vis frumos
    Placeri fugare ma desfata
    Si-n ele ma scufund duios.

    Incerc sa uit ca viata-i scurta
    Si de pacate-ncep sa uit,
    Dau naibii partea cea duruta
    Si de tristete-ncerc sa uit.

    Nu vreau sa stiu ce ma asteapta
    Caci ce mi-i dat, tot am s-o trag,
    Stiu ca in veci nu ti se iarta,
    De n-ai trait clipa cu drag.

    Placeri nebune ,efemere,
    Ma-ncearca pan" la infinit,
    Uit de pacat, uit de cadere
    Gustand din pomul cel oprit.
    * * *
    Pe lumea asta minunata,
    Unde ravnesc si eu un os,
    O inima indurerata
    Se roaga-n taina lui Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ea cântă. Dânsul stă tăcut chitic.
    Eşti amator de muzică? Îţi place?
    Enorm, duduie, însă nu-i nimic!
    Matale cântă, totuşi ce-are-a face!

    Colegul meu, înalt ca Iorga,
    Are-o metodă înţeleaptă:
    Adoarme pe elevi cu orga
    Şi cu bagheta îi deşteaptă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dle Zacheu, pe viitor, adăugaţi numele autorilor epigramelor pe care le publicaţi pe blog, vă rog ! :)

    Încurajare politicoasă

    Ea cântă. Dânsul stă tăcut chitic.
    Eşti amator de muzică? Îţi place?
    Enorm, duduie, însă nu-i nimic!
    Matale cântă, totuşi ce-are-a face!

    epigramă de Alexandru Devechi din Antologia epigramei româneşti, 2007


    Unui profesor de muzică

    Colegul meu, înalt ca Iorga,
    Are-o metodă înţeleaptă:
    Adoarme pe elevi cu orga
    Şi cu bagheta îi deşteaptă!

    epigramă de Antonian Marinescu-Nour din Epigramişti români de ieri şi de azi (1975)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DOR DE PRIMĂVARĂ

      Miroase-a primăvară sfioasă şoapta ta,
      Când braţele-ţi vânjoase ating făptura mea.
      Un nu ştiu ce mă-ncearcă şi-abia de-l stăpânesc...
      Dorinţa mi-o divulgă un simplu ,,te iubesc”.

      Clipa nervos se zbate în ochii mei şi-ai tăi,
      Plăcere şi păcate se-amestecă în ei
      Îmbujorată luna se-ascunde după nor,
      Suntem singuri în noapte şi ambii numai dor.

      Ștergere
    2. Sper sa ii atinga faptura in mod pasnic cu bratele lui Arnold Schwarzenegger, sa nu iasa imbujorata ca luna si sa sune la salavare

      Ștergere
    3. Ghilgames,
      te rog, daca preiai vreo lucrare de a mea de pe facebooksau de altundeva, nu-i schimba titlul.
      Nu ar fi rau sa indici autorul. Ms

      Ștergere
    4. Draga mea nu am schimbat titlul ,l-am luat asa cum l-am gasit, iar autorul nu-l pun pt ca poezia este dedicata.

      Ștergere
    5. Nu ar fi rau sa indici persoana caruia i-ai dedicat poezia. Nu de.alta, dar pentru a evita o alta neintelegere. Stii tu....

      Ștergere
    6. daca se face referire la ultima poezie postata de Ghilgames, ii dau dreptate cu titlul. Nu a schimbat nimic
      http://elenatomaxxl.blogspot.com/2014/02/otilia-braduteanu-sa-dezgolesc-prin.html

      Ștergere
    7. daca e dedicatie, persoana stie cu siguranta ca e vizata. Da curios mai sunteti, mister anonim.

      Ștergere
  7. Ușor de zis, dar greu de făcut!
    Dar efortul meu de a căuta acul în carul cu fân, nu are nici o valoare?
    Glumesc, ca să am pentru ce zâmbi!

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.